Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

Güncelleme Tarihi:

Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz
Oluşturulma Tarihi: Haziran 05, 2018 22:39

The Cork Gastropub'ın kurucularından Ceren Tuğrul Tek yaptığı açıklamada; "Entelektüel birikimin problemleri çözebilmesi, benzersizliğin yok olmaya yüz tuttuğu bir dünyada marka profilinin farklılaşması, reklamların zihinlerde kavramsal çağrışım yapabilmesi ancak yaratıcılıkla mümkündür. Akılcılığı, esnekliği ve özgünlüğü içinde barındıran yaratıcılık, dünden bugüne markalar için daima fark yaratan bir unsur olmuştur. The Cork Gastropub’ın bütün iletişim çabalarının odağında cesur fikirlerin ve ilham veren çözümlerin yer aldığını söyleyebilirim. Rekabet koşulları ne olursa olsun cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz. Doğru hedef ve etkin maliyet programları, analizci anlayış, belirlediğimiz medya ve pazarlama stratejisi doğrultusunda yaratıcılığın ekseninde ilerleyen işler üretme bilinciyle hareket ediyoruz" açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli?

Entelektüel birikimin problemleri çözebilmesi, benzersizliğin yok olmaya yüz tuttuğu bir dünyada marka profilinin farklılaşması, reklamların zihinlerde kavramsal çağrışım yapabilmesi ancak yaratıcılıkla mümkündür. Akılcılığı, esnekliği ve özgünlüğü içinde barındıran yaratıcılık, dünden bugüne markalar için daima fark yaratan bir unsur olmuştur. The Cork Gastropub’ın bütün iletişim çabalarının odağında cesur fikirlerin ve ilham veren çözümlerin yer aldığını söyleyebilirim. Rekabet koşulları ne olursa olsun cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz. Doğru hedef ve etkin maliyet programları, analizci anlayış, belirlediğimiz medya ve pazarlama stratejisi doğrultusunda yaratıcılığın ekseninde ilerleyen işler üretme bilinciyle hareket ediyoruz.

Haberin Devamı

Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

Kırmızı ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli?

Yaratıcılığı ödüllendirme misyonuyla hareket eden yarışmanın, iletişimin profesyonelleri için ayrı bir öneme sahip olduğunu vurgulamak gerek. Kimisi için başarılı bir referans, kimisi için yaratıcılığın itici gücü, kimisi için yeteneklerin tetikleyicisi… Değerlendirmeler farklılık gösterse de Kırmızı Ödülleri’nin şirket dolaplarını süslemekten ziyade daha değerli ve önemli bir işleve sahip olduğu tartışılmaz bir gerçektir. Reklam ve pazarlama alanında yaratıcılığın manevra kabiliyetini arttıran Kırmızı Ödülleri’nde emeği geçen herkese teşekkürlerimizi sunuyoruz.

Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak  yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli? 

Teknolojinin sınır tanımadan geliştiği, taleplerin ve beklentilerinin hızla değiştiği günümüzde, iletişimin ne denli önemli olduğunu biliyor, bunun için de yenilikçi yaklaşımları benimsiyoruz. 

Haberin Devamı

Markaların geleceği için yaratıcı argümanlara ve pazarlama enstrümanlarına her zamankinden daha çok ihtiyaç var. Bu aşamada ödüllendirme mekanizması bizleri vizyoner bir yaklaşımla fark yaratmak ve hedef büyütmek konusunda cesaretlendirirken, yeniyi üretmek konusunda da itici bir rol oynuyor. Emeklerinden ve özverili çalışmalarından dolayı DWT Mandalina yaratıcı ekibine teşekkür ediyor, bugün yaşadığımız onuru seneye de yaşamayı diliyoruz.

Ceren Tuğrul Tek: Cesaretimizi ve heyecanımızı asla yitirmiyoruz

 

BAKMADAN GEÇME!