Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz

Güncelleme Tarihi:

Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz
Oluşturulma Tarihi: Haziran 06, 2018 23:45

Boyner Grup Kurumsal İletişim Direktörlüğü Cem Tanır; çalışmalarındaki yaratıcılığı şöyle değerlendirdi; "Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz. Başta toplumsal cinsiyet eşitliği olmak üzere Grup olarak odaklandığımız sosyal konuların hakkını verebilmek adına yaratıcılık ve cesaret daha da önemli hale geliyor."

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli? 

Boyner Grup, içinden çıkan Advantage Card, Back-Up, T-Box ve Hopi gibi sıradışı ve yaratıcı iş modelleri nedeniyle genlerinde bir inovasyon geleneğini barındırıyor. Yenilikçilik, yaratıcılık ve cesaret tüm işlerimizle birlikte iletişim çalışmalarımızda en önemli değerlerimiz...  

Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz. Başta toplumsal cinsiyet eşitliği olmak üzere Grup olarak odaklandığımız sosyal konuların hakkını verebilmek adına yaratıcılık ve cesaret daha da önemli hale geliyor. 

Bu yıl Kırmızı Ödülü kazandığımız 8 Mart Dünya Kadınlar Günü kampanyamızda da Manajans JWT ile birlikte içinde yaratıcılık ve cesaret olan güzel bir iş yaptığımıza inanıyorum. “Kadına Kadın Diyoruz, Çocuğa Çocuk #Nokta #18denönceherkesçocuk" diyerek bitirdiğimiz filmimizde Türkiye’nin örnek aldığı, yaptıkları ve ürettikleriyle tüm topluma ilham ve cesaret veren kadınlar da rol aldı. Çocukların özellikle de kız çocuklarının büyüme ve eğitim hakkıyla ilgili toplumsal farkındalığa, kadınların eşitlik ve özgürlük mücadelesine bir nebze olsun destek olabildiysek, ne mutlu bize..

Haberin Devamı

Cem Tanır: Cesur işlere imza atmayı ve yaratıcılığı önemsiyoruz

Kırmızı Ödülleri sektöre ne katıyor, ne kadar önemli? 

Kırmızı Ödülleri, ülkemizde yaratıcılığın ödüllendirilmesi anlamında öncü ve önemli bir role sahip oldu. Bu misyonun geleceğe de taşınması dileğiyle, Hürriyet’e, Kırmızı Ödülleri komitesine ve 15 yıldır Kırmızı’ya emek veren herkese tebrik ve teşekkürlerimi iletmek isterim.

Bu yıl reklamverenlere de Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, reklamveren olarak yaratıcılık ödülü kazanmanın önemi nedir? 

Yaratıcılığın, zannedilenin aksine emek yoğun bir süreç olduğunu biliyoruz. Bu nedenle ajanslarla reklamveren arasındaki profesyonel dayanışma, emek ve iyi niyetin bu emek yoğun süreçte ve ortaya çıkan nihai üründe direkt etkisi oluyor. Kırmızı’nın bu yıldan itibaren reklamverenleri de yaratıcılık ödüllerine dahil etmesini, sürecin çift taraflı yönünün tanınması olarak yorumlayabiliriz.

BAKMADAN GEÇME!