Boynerler'in Altınyıldız'ı konfeksiyon markası oluyor

Güncelleme Tarihi:

Boynerlerin Altınyıldızı konfeksiyon markası oluyor
Oluşturulma Tarihi: Ağustos 24, 1997 00:00

Haberin Devamı

45 yıldır kumaş sektörünün en tanınan markalarından biri olan Altınyıldız, erkek hazır giyimine giriyor. Boyner Ailesi, eylül ayından itibaren Türkiye genelinde 40 satış noktasında Altınyıldız ürünlerini satmaya başlayacak.

Boyner ailesinin 1952 yılında Eyüp'te kurduğu Altınyıldız Mensucat ve Konfeksiyon, 45 yıldır kumaş olarak tanınan markası ile hazırgiyim sektörüne giriyor. Eylül ayında Altınyıldız markası ile ürettiği erkek konfeksiyon ürünlerini Türkiye genelinde 40 satış noktasında satmaya hazırlanan Altınyıldız, ekim ayında da Nişantaşı'nda ilk mağazasını açacak.

Altınyıldız erkek hazırgiyim markasının iç pazara yönelik olacağını belirten Pazarlama ve Satış Müdürü Sami Arditti, ‘‘Bu sektörde iç pazar, ihraç pazarı yapma dönemi kapandı. Türkiye artık uluslararası bir pazardır. Türk tüketicisinin İtalyan Alberto'dan veya Alman Frederick'den bir farkı yok. Bu nedenle 45 yıldır kumaştaki çizgimizi, hazır giyim olarak Türk tüketicisine sunacağız. Babalarımızın Altınyıldız olarak bildiği kumaş artık, kendini yeni hissetmek isteyenlerde farklı bir çizgide takım elbise haline gelecek'' dedi.

BEYMEN'DEN UCUZ

Beymen markası varken, Altınyıldız'ın hazırgiyim markası haline gelmesini, ‘‘45 yıldır bu içimizde bir istekti'' diye açıklayan Arditti, amaçlarını,‘‘Eskiden sattığımız kumaşı şimdi Türk insanının beğenisi dorultusunda istediğimiz gibi yorumlamak'' şeklinde açıkladı. Altınyıldız markasını giyen erkeklerin aradıkları öyküyü bulacağını belirten Arditti, ‘‘Beymen bugün servis anlayışı, kalitesi ile kendini kabul ettirdi. Altınyıldız da kendi çizgisi ile yeni kalmak isteyen, her yaş gurubundaki insana seslenecek. Fiyatlarımızın Beymen'in altında fakat sektördeki diğer hazır giyim markalarının seviyesinde olacak'' diye konuştu. Altınyıldız Eylül ayında Türkiye genelinde 40 satış noktasında satılacak. Bu satış noktaları arasında, Mardin, Diyarbakır, Adana, Gaziantep, İzmir bulunuyor. Üç yıl önce Dupont lisansı ile likra kumaş üretmeye başlayan Altınyıldız erkek hazırgiyimde de bu kumaşla iddealı.

İKİ KOLEKSİYON

Independent koleksiyonu cesur giyinenlere, Generations kolleksiyonu da klasik kıyafetlerin yanında nesil farklılığı gözetmeksizin, 30-35 yaş grubu erkeklere yönelik hazırlandı. Generations kolleksiyonunu ilk giyenler ise Beşiktaş'ın futbolcuları oldu. Avrupa Şampiyonlar ligi eleme maçı için Yugoslavya'ya gitmeye hazırlanan Beşiktaşlı futbolcular, kırmızı kravat, gri pantolon, siyah metal düğmeli blazer ceket ve çizgili yelekten oluşan yeni kolleksiyonu giydiler. Ünlü İtalyan hazırgiyim üreticisi Gruppo Forall ile teknik ortaklık anlaşması yapan Altınyıldız, kullandığı bu teknolji ile yıllık 450 bin parça üretim kapasitesine sahip. Altınyıldız, Beymen'in Versace için yaptığı lisanslı üretimi de gerçekleştiriyor. Altınyıldız'ın tekstil bölümü ise son üç yıldı 22 milyon dolar yatırım yaparak, yurtdışına 2.5 milyon metre kumaş ihraç etmeye başladı. Altınyıldız'ın yıllık kumaş üretim kapasitesi ise 8 milyon metre. Altınyıldız'ın kumaş ihraç ettiği ülkeler arasında ABD, Almanya, İngiltere, Fransa, İtalya, Japonya ve Hong Kong bulunuyor. Altınyıldız, 1995 yılında Avustralya Süper İnce Yün Yetiştiricileri ve İşleyicileri Birliği'ne üye oldu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!