'Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi'

Güncelleme Tarihi:

Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 07, 2018 22:56

Kırmızı Ödül heykelciğinde yaratıcılık ödülü alan Beşiktaş JK; 'Bizlerin de üzerinde durduğu en önemli konulardan biri iletişim. Gerek Avrupa arenasındaki sportif başarılarla dikkat çeken bir takım olarak, gerekse dünya genelinde planlı olarak devam ettirdiğimiz iletişim çalışmalarıyla artık Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere gelmiş bulunuyor' açıklamasında bulundu.

Haberin Devamı

İletişim çalışmalarınızda yaratıcılık nasıl bir yer tutuyor, rol oynuyor, ne kadar önemli? Bu yıl ajansların yanı sıra yaratıcı çalışmaların sahibi markalara da Kırmızı Ödül heykelciği takdim edilmeye başlandı, sizin için yaratıcılık ödülü kazanmak ne kadar önemli?

Beşiktaş JK olarak, iletişim odaklı çalışmalarımızda, kulübümüzün değerlerini, taraftarımızın ruhuna uygun yaklaşımları, semt kültürünü ve bu kapsamda doğru noktalara dokunan yaratıcı ögeleri ön planda tutmaya özen gösteriyoruz. İletişim araçlarının ve ağlarının günden güne gelişimiyle birlikte, artık dünya kulüpleri de birbirlerini çok iyi tanıyor, takip ediyor. Spor severler artık yalnızca kendi ülkelerinin takımlarını değil, tüm dünyada ilgi duydukları ya da başarılarıyla göze çarpan kulüpleri yakından izliyor ve tüm detayları öğrenebiliyor. Bu da geçmişe nazaran çok büyük bir spor eko-sisteminin hayata geçmesi anlamına geliyor. Son yıllarda Beşiktaş JK olarak, bizlerin de üzerinde durduğu en önemli konulardan biri iletişim. Gerek Avrupa arenasındaki sportif başarılarla dikkat çeken bir takım olarak, gerekse dünya genelinde planlı olarak devam ettirdiğimiz iletişim çalışmalarıyla artık Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere gelmiş bulunuyor.

Haberin Devamı

Beşiktaş JK olarak bugün sadece Türkiye’de değil, başarısını yurtdışına taşımış, dünyanın her yanında taraftara sahip olan bir kulüp olma yolunda hızla ilerliyoruz. Bu hedef doğrultusunda, kulübümüzün değerlerine sadık kalarak; sadece sportif başarılarla değil, iletişim odaklı farklı projelerle de marka değerimizi daha farklı bir noktaya taşımak için çalışıyoruz. Sesimizi pozitif anlamda dünyanın her yerine duyurmayı ve ülkemizi de bu kapsamda iyi temsil etmeyi hedefliyoruz.

Beşiktaş, sadece bir kulüp değil marka olarak da bambaşka yerlere geldi

Beşiktaş JK oyuncuları ile taraftarları farklı ürün ve hizmetler etrafında bütünleştiren görsel içerikler son dönemde büyük ilgiyle karşılanıyor. Yine Beşiktaş taraftarının büyük bir destek verdiği, tüm dünyada kulaktan kulağa yayılan ‘Come to Beşiktaş’ akımı da Beşiktaş JK’nın en başarılı ve yaratıcı iletişim çalışmaları arasındaki yerini alıyor.

Haberin Devamı

Şu ana kadar gerçekleştirdiğimiz çalışmaların birçok ödüle layık görülmesi bu konuda bizi motive ederek, her zaman daha iyiyi hedeflememize ve o yönde çalışmaya yöneltiyor. Bunun yanında; bu ödüller Beşiktaş JK’nın sadece Türkiye’nin en köklü spor kulüplerinden biri olarak değil; aynı zamanda Türkiye’nin en değerli ve etkili markalarından biri olarak değerlendirilmesi anlamında da bizim için büyük önem taşıyor. Kırmızı Ödülleri’nde de yaratıcı çalışmaların sahibi markalara verilen ödülü de çok kıymetli buluyoruz. Ödüller, markaların daha iyi işler yapma istek ve arzularını artıran çok önemli bir etken diye düşünüyoruz. Gelecekte de değerlerimize ve taraftarımıza yakışacak projelerle markamızı doğru biçimde konumlandırmayı sürdürmek istiyoruz.  

 

BAKMADAN GEÇME!