Belediye personeline tüketici hakları dersi

Güncelleme Tarihi:

Belediye personeline tüketici hakları dersi
Oluşturulma Tarihi: Ocak 19, 1998 00:00

Haberin Devamı

İzmit Büyükşehir Belediyesi, belediye personeline tüketici haklarıyla ilgili eğitim programı hazırladı. Belediye, eğitim programına, ‘‘Tüketici Hakları’’ seminerleriyle başladı. İzmit Tüketiciyi Koruma Derneği'nin de katıldığı seminerler 6 hafta sürecek.

İzmit Tüketiciyi Koruma Derneği Başkanı Reynur Coşkun, seminerde yaptığı konuşmada Türkiye'de ‘‘Tüketici okulu’’ ve ‘‘Tüketiciyi aydınlatma bürosu’’ gibi yapılanmalara gidilmesinin zorunlu olduğunu söyledi. Türkiye'de tüketici bilincinin yeterli düzeyde olmadığını belirten Coşkun, ‘‘Almanya ve Japonya'da tüketici bilincinin, çok üst düzeyde olduğunu biliyoruz. Hedefimiz, o düzeyi yakalamaktır. Almanya'daki tüketiciler, en küçük bir zam karşısında, ‘Bu zam yapılırken, bana sorulmalıydı' dercesine malı boykot ediyor. Japonya'da ise 30 yıl önce tüketici danışma büroları oluşturulmuş. Halk, ayıplı ve kusurlu mal alınmaması konusunda bilinçlendirilmiş. Biz de, artık bu düzeye gelebilmeliyiz’’ dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!