Oluşturulma Tarihi: Eylül 23, 2022 16:18
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci süt üreticilerine müjde vererek, "Çiğ süt destek primini 2,5 kat artırarak 50 kuruşa çıkarıyoruz" şeklinde açıkladı.
Tarım ve Orman Bakanı Vahit Kirişci, sosyal medya hesabından yaptığı açıklama ile süt üreticilerine müjde verdi.
Bakan Kirişci şu ifadeleri kullandı:
"Süt üreticilerimize (15 Mayıs-30 Eylül dönemi) litre başına 20 kuruş ödenmesi planlanan çiğ süt destek primini 2,5 kat artırarak 50 kuruşa çıkarıyoruz.
Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
Hayırlı, uğurlu olsun. #SenÜretYeter"