Hasan Aslanoba, 2006’da Nestle Waters ile ortaklığa gitti; hemen ardında Aslanoba Gıda’yı kurdu. Aslanoba Gıda ile meyve suyu pazarına da giren ve 30 milyon
dolar yatırım yapan Hasan Aslanoba, Juss markası ile satışa başladıklarını belirterek, "Krize rağmen hedeflerimiz uzun vadeli olduğu için yatırıma devam dedik. Satışlar, artış trendinde. Yıl sonunda yüzde 5 pazar payı ve 30 milyon litrelik satış hedefliyoruz. Ciro hedefi 45 milyon TL" dedi.
Meşrubata da giriyor
Aslanoba, şöyle konuştu: "Juss fabrikası, Bursa Mustafakemalpaşa’da, 200 dönüm arazimizde hayata geçti. Fabrikanın 20 bin metrekare kapalı alanı var. Sadece ambalajlı su sektöründe kalmamak ve daha farklı alanlarda üretim yapmak için arayış içindeydim. Bursa’da bu araziyi belediye ’tarımsal sanayi üretimi’ şartı ile satışa çıkarınca aldım. Orta vadede bilinirlik olarak meyve suyu kategorisinde ilk 3’e girmeyi hedefledik. Meyve suyu pazarı 2009’da krize rağmen yüzde 4.7 büyür, 650 milyon litreye ulaşır. Biz, uzun vadede en yüksek pazar payına sahip 3 firma arasına girmek istiyoruz."