GeriEkonomi 1.2 milyar dolarlık çocuk giyiminde ‘taraftar’ atağı
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Yorumlar
    0
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

1.2 milyar dolarlık çocuk giyiminde ‘taraftar’ atağı

1.2 milyar dolarlık çocuk giyiminde ‘taraftar’ atağı
refid:18461145 ilişkili resim dosyası
Abone Olgoogle-news

Çocuk giyiminde dünyanın önemli markaları arasına giren Wenice, 1.2 milyar dolarlık çocuk hazır giyimi pazarından yüzde 2 pay alan çocuk taraftar ürünlerinin payını artırmak için harekete geçti. Fenerium ile anlaşma imzalayan Wenice, lisanslı çocuk ürün koleksiyonunu sunarak futbol takımlarıyla olan iş ortaklığına ilk adımı attı.

Çocuk taraftar ürünleri açısından sektörde boşluk olduğunu söyleyen Wenice CEO’su Oktay Özdemir, “Şu anda 9 futbol takımı ile görüşmelerimiz var. Galatasaray ile anlaşıyoruz. Beşiktaş ve Milli Takım’ın ürünleri için de anlaşmak istiyoruz. Avrupa takımlarına da teklifler sunacağız” dedi.

Taraftar payı artacak

Çocuk hazır giyiminde taraftar ürünlerine yönelik çalışmalara hız vereceklerini belirten Özdemir, şunları söyledi: “Bu pazara büyük önem veriyoruz ve yüzde 10 ile 15 arasında büyüyeceğine inanıyoruz. Çünkü bu ürünlerin çoğu lisanssız satılıyor. Biz bu pazarı lisanslı ürüne çekeceğiz. Anlaşma sonrası 3 günde 1500 başvuru aldık.”

Yılda 5 milyon sipariş

Fenerium ile yapılan anlaşma kapsamında yılda 4.5-5 milyon adet sipariş almayı hedeflediklerini ifade eden Özdemir, şöyle konuştu: “Yılda 30-40 milyon dolarlık lisanslı Fenerium çocuk ürünü satacağımızı düşünüyoruz. Diğer takımları da alırsak 60 milyon doları bulucak.” Fenerbahçe Spor Ürünleri Genel Koordinatörü Aydın Kirman da, “Wenice ve Fenerium, 2011-2012 Sonbahar-Kış Fenerbahçe koleksiyonunu dünya çocukları ile buluşturuyor” dedi.

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle