ÖSYM 51 yaşında... Yılda 13 milyon adaya hizmet veriliyor

Güncelleme Tarihi:

ÖSYM 51 yaşında... Yılda 13 milyon adaya hizmet veriliyor
Oluşturulma Tarihi: Kasım 19, 2025 14:22

Ölçme, Seçme ve Yerleştirme Merkezi (ÖSYM) 51’inci yılını geride bıraktı. 19 Kasım 1974 yılında kurulan Türkiye’nin sınav merkezi, yılda yaklaşık 13 milyon adaya hizmet veriyor.

Haberin Devamı

ÖSYM Başkanı Bayram Ali Ersoy, ÖSYM’nin yıldönümü nedeniyle sosyal medya hesabından bir mesaj yayınladı. Mesajında merkezin dijital dönüşüm hedeflerine dikkat çeken Ersoy, şunları söyledi:

“Gerçekleştirdiği sınav uygulamaları ile Türkiye’nin sınav merkezi hâline gelen ÖSYM, yılda ortalama 13 milyon adaya hizmet veriyor. Uyguladığı sınavlarda geçerli, güvenilir ve adil ölçme, seçme ve yerleştirme yapan kurum olma misyonu ile yoluna devam eden ÖSYM, kendini sürekli yenileyerek teknolojik gelişmelere uyum sağlıyor. Dijital dönüşüm hedefleri doğrultusunda elektronik sınav uygulamalarını yaygınlaştırmaktayız. Bugüne kadar olduğu gibi bundan sonra da geçerli, güvenilir ve adil ölçme ve değerlendirme uygulamaları gerçekleştirmek için çalışmaya devam edeceğiz.”

 

Haberin Devamı

YILDÖNÜMÜNDE 250 FİDAN
ÖSYM’nin 51’inci yıl dönümü dolayısıyla Atatürk Orman Çiftliği arazisinde oluşturulan ÖSYM Başkanlığı Hatıra Ormanı’nda düzenlenen etkinlikte, 250 fidan toprakla buluşturuldu. ÖSYM Başkanı Bayram Ali Ersoy, burada yaptığı açıklamada, ‘Yeşil Vatan Seferberliği’nin parçası olmaktan onur duyduklarını ifade etti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin
Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!