Meslek lisesi öğrencilerinin eserlerine ödül

Güncelleme Tarihi:

Meslek lisesi öğrencilerinin eserlerine ödül
Oluşturulma Tarihi: Mayıs 19, 2026 17:21

Milli Eğitim Bakanlığı (MEB) tarafından düzenlenen ve mesleki ve teknik ortaöğretim kurumlarında öğrenim gören öğrencilerin yıl boyunca farklı temalarda hazırladığı eserlerin ödüllendirildiği "Geleceğin Yıldızları Ödül Töreni", MEB Şûra Salonu'nda gerçekleştirildi.  

Haberin Devamı

Mesleki ve Teknik Eğitim Genel Müdürlüğü tarafından 2025-2026 eğitim öğretim yılı boyunca öğrencilerin mesleki becerilerini, sanatsal üretim güçlerini, kültürel farkındalıklarını ve toplumsal sorumluluk bilincini desteklemek amacıyla çeşitli temalarda ulusal yarışmalar düzenlendi. Bu kapsamda düzenlenen öykü, fotoğraf, afiş tasarımı, kısa film ve sıfır atık temalı yarışmalarda dereceye giren öğrenciler için "Geleceğin Yıldızları Ödül Töreni" gerçekleştirildi. Programda öğrencilere ödülleri takdim edilirken dereceye giren eserlerden oluşan sergi alanı da ziyaret edildi. Yarışmalar kapsamında öğrencilerin "aile, emek, üretim kültürü, çevre bilinci, sürdürülebilirlik, Ahilik kültürü ve Mehmet Âkif Ersoy'un fikir dünyası" gibi farklı temaları sanat, edebiyat ve görsel anlatım yoluyla ele almaları hedeflendi.

Haberin Devamı

FARKLI ALANLARDA ÖDÜLLER VERİLDİ 
Diyarbakır İl Millî Eğitim Müdürlüğü yürütücülüğünde düzenlenen "Mesleğim, Ailem ve Geleceğim" temalı öykü yarışması, Samsun İl Millî Eğitim Müdürlüğünce gerçekleştirilen "Mesleğim Elimde, Ailem Yanımda" temalı fotoğraf yarışması, Konya İl Millî Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen "Korkma! Gençliğin Ruhu Burada" temalı afiş ve mektup yarışmaları, Trabzon İl Millî Eğitim Müdürlüğünce yürütülen "Mesleğimle Dönüştürüyorum" temalı sıfır atık yarışması ile Kırşehir İl Millî Eğitim Müdürlüğü koordinasyonunda gerçekleştirilen kısa film yarışması, yıl boyunca öğrencilerin yoğun katılımıyla tamamlandı.

BAKMADAN GEÇME!