Reklam yapınca kriz teğet geçti

Güncelleme Tarihi:

Reklam yapınca kriz teğet geçti
Oluşturulma Tarihi: Kasım 06, 2009 00:00

Dünyayı sarsan ekonomik krizde kapasitesini artıran Manisa’nın tek sanayi kuruluşu Seramiksan, tanıtıma verdiği önem sayesinde yeni müşteriler kazandı.

Haberin Devamı

MANİSALI seramik devi Seramiksan, imalat sektöründe kapasite kullanımının her geçen gün azalmasına rağmen, üretimi kısmak bir yana, kapasitesini artırdı. Turgutlu Organize Sanayi Bölgesi’nde 1994 yılında 1.5 milyon metrekare kapasite ile üretime başlayıp, bu yıl 22 milyon metrekareye ulaşan Seramiksan’ı, ekonomik krizden büyük yara alan inşaat sektöründeki küçülme etkilemedi.

Durumdan memnunuz

Seramiksan’ın krizde üretimi kısmadığını, aksine kapasite artıran tek firma olduğunu söyleyen şirket yöneticisi Bülent Şamlı, “Şu anki durumdan memnunuz” dedi. Şamlı, toplam ürünün yüzde 30’unu ihracata ayırdıklarını, kalanını ise iç piyasaya sattıklarını aktardı.

Tanıtım Önemli

Şamlı, özellikle iç piyasada ürün tanıtımı için fuarlara büyük önem verdiklerini kaydetti. Marka bilinirliğini artırmak için büyük bir reklam ajansıyla anlaştıklarını ve bu yönde çalışmaları yoğunlaştıracaklarının altını çizen Şamlı, “Kurumsal bir firma olarak istikrarlı satış politikamızla, kriz ortamında müşteri kaybetmedik. Bu yüzden krize rağmen büyüdük. Marka olmak isteyen her firma bunu yapmak zorunda” diye konuştu.

ÜRÜNLERE İLGİ BÜYÜK

Haberin Devamı

Şamlı ayrıca, Yapı Endüstri Merkezi’nin İzmir, İstanbul ve Ankara’da düzenlediği tüm fuarlara katıldıklarını, yeni ürünlerinin tanıtımını ilk kez buralarda yaptıklarını ifade etti. Şamlı, İzmir’de geçen ay düzenlenen Yapı Fuarı’nda da önemli bağlantılar kurduklarına değindi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!