İş Dünyası

Güncelleme Tarihi:

İş Dünyası
Oluşturulma Tarihi: Ocak 25, 2000 00:00

Haberin Devamı

Mavi Market'e ilgi büyüyor

BESAŞ'ın organizasyonu olan Mavi Marketler zincirine her geçen gün yeni bir halka daha ekleniyor. 21'inci Mavi Market'i Yeşilyurt'ta açan BESAŞ'ın Genel Müdürü Bülent Yalçınkaya, ‘‘Mavi Market projesi hızla gelişiyor ve büyük ilgi görüyor. Çünkü BESAŞ'ın düzenlediği indirim kampanyaları, hem Mavi Marketlere, hem de tüketiciye kazandırıyor'' dedi.

Polibak'tan yeni yatırım

BAKİOĞLU Holding kuruluşlarından Polibak, 20 milyon dolara ikinci fabrikasını kurmaya hazırlanıyor. Fabrikanın 2001'de faaliyete geçmesini hedeflediklerini belirten Polibak Genel Müdürü Ali Çalışkan, ‘‘İkinci fabrikamızın devreye girmesiyle kapasitemiz yüzde 50 artacak. Ayrıca bu yıl yabancı bir firma ile stratejik ve teknolojik ortaklık kurmayı planlıyoruz'' diye konuştu.

İki sardalyaya bir de bedava

DARDANEL ailesinin beğenilen ürünü sardalya, yeni bir kampanya ile tüketicilere sunuluyor. 125 gramlık ambalajlarda satışa sunulan Dardanel sardalyadan iki kutu alana bir kutu da bedava veriliyor. Yenmeye hazır olan sardalyalar, fiyatı ve pratikliğiyle de tüketicilerin beğenisini topluyor.

Emlak pazarında Re-Max atakta

TÜRKİYE'de faaliyet göstermeye başladığı 1998'den bu yana hızla büyüyen Re-Max, İzmir'de emlak pazarından daha fazla pay alabilmek için yeni ofisler açmayı hedefliyor. İzmir pazarına Alsancak ve Balçova'daki iki ofisle girdiklerini belirten Re-Max yetkilileri, ‘‘Yıl sonuna kadar 4 franchise ile ofis sayımızı 6'ya çıkaracağız. Çeşme ve Kuşadası gibi turistik yörelere de franchise vermeyi planlıyoruz'' dedi.

Pınar'da etle un birleşmesi

PINAR Gıda Grubu'nda faaliyet gösteren Pınar Et ile Pınar Un birleşme kararı aldı. Yaşar Holding Gıda ve İçecek Grubu Başkanı Ahmet Arsan, sinerji yaratarak, gıda sektöründe daha da büyümeyi hedeflediklerini söyledi. Arsan, ‘‘Türkiye için çok yeni olan pişirilmeye hazır yemek pazarına girmeyi hedefliyoruz'' dedi.

Eriş Giyim'in gözü İspanya'da

ÜRETİMİNİ Avrupa ülkeleri ve ABD'ye ihraç eden Eriş Giyim, gözünü İspanya'ya dikti. Tekstil ve konfeksiyon sektöründeki kriz nedeniyle, pazar araştırmaları yaptıklarını belirten şirket yetkilileri, ‘‘İspanya pazarına girme kararı aldık. Çünkü çok büyük alıcı grupları bulunuyor, İspanya pazarında. Bu gruplardan biriyle çalışmak, bir çok ülkeye girmek anlamına geliyor. Bu yıl İspanya'ya ihracatımız ağırlık kazanacak'' diye konuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!