Hedef 5 yılda 300 milyon dolar

Güncelleme Tarihi:

Hedef 5 yılda 300 milyon dolar
Oluşturulma Tarihi: Aralık 27, 2014 01:39

Türkiye'de 20'inci yılını kutlayan Amway yarım milyon serbest girişimci yaratacak.

Haberin Devamı

DÜNYANIN en büyük doğrudan satış şirketlerinden Amway’in Türkiye Genel Müdürü Tayfun Ergün, Türkiye’de 20’nci yılı kutlarken, önümüzdeki dönemde 300 milyon dolar ciro ve 500 bin serbest girişimci hedeflediklerini söyledi. Merkez ofisi ve depo/dağıtım merkezi olan İzmir'de şirketin hem satış hem de üretim yaptığını dile getiren Ergün, Amway’in 21 bini aşkın çalışanı, 11.8 milyar dolardan fazla satışı, 3 milyondan fazla serbest girişimcisi ile 55 ülkede şirket bazında bulunduklarını, 100’den fazla ülke ve bölgede ise satış yaptıklarını aktardı.

ÜRÜN İADESİNDE FARK
Amway’in cilt bakımı ve kozmetikten kilo kontrol ürünlerine, ev bakımından ev teknolojisine kadar geniş bir ürün gamının bulunduğunu anlatan Ergün, Artistry markasının dünyada en çok satılan ilk 5 prestijli cilt bakımı ve kozmetik markası arasında bulunduğunu kaydetti. Ergün, “Beslenme destek ürünleri markamız Nutriway de dünyanın en çok satan markası olmasının yanı sıra kendi sertifikalı organik çiftliklerinde bitkilerini yetiştiriyor ve işliyor.Ürünlerimizden e-spring de dünyanın en çok satan ev tipi su arıtma sisitemi" bilgisini verdi.

SATIŞ GİDEREK BÜYÜYOR
Şirket olarak son 10 yılda her yıl satış büyümesi yaşadıklarını dile getiren Ergün, bu yıl da Türkiye’de 93.1 milyon dolar satış beklediklerini kaydetti. Türkiye’de bu yıl 283 bin serbest girişimciye ulaştıklarını ifade eden Ergün, “Satışlarda en önemli payı ev bakım ürünleri tutuyor. Onu sağlık ve beslenme destek ürünleri, kişisel bakım, cilt bakımı ve kozmetik ile ev teknolojisi izliyor. Amway Türkiye olarak hedefimiz 5 yıl içinde 300 milyon dolara ve 500 bin serbest girişimciye ulaşmak ve Amway’in dünyadaki ilk 10 pazarı arasında yer almak istiyoruz” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!