Devlere markaj

Güncelleme Tarihi:

Devlere markaj
Oluşturulma Tarihi: Ocak 03, 2016 22:47

"Fuar İzmir" ile Türkiye’de fuarcılık çıtasını yükselten İZFAŞ, 2016 yılı fuarlarının büyüme hedefini yüzde 13 olarak belirledi. Dünyanın sayılı fuar ve kongrelerini kente getirmek için seferberlik ilan eden İzmir Büyükşehir Belediyesi, bu amaç doğrultusunda kıtalararası mekik diplomasisine başladı.

Haberin Devamı

 

330 bin metrekare alanı, modern mimarisi ve potansiyeliyle ünü Türkiye sınırlarını aşan tesisin işletmecisi İZFAŞ, 2016 yılında fuarlarını yüzde 13 oranında büyütmeyi hedefledi. Önce 2016 hedefini hayata geçirmek için harekete geçen İZFAŞ kurmayları, ilk etapta Boatshow, Travel Turkey, Olivtech ve Ekoloji gibi fuarları büyütme hedefine kilitlendi. Bu amaçla sektöre öncülük eden dernek ve kuruluşlarla işbirliğine yönelik çeşitli stratejik anlaşmalar yapıldı. UBM, Messe Stuttgart, Messe München, Artexis/SMG, TÜYAP, Aktif Fuarcılık ve HRF Fuarcılık gibi önemli firmalar, İzmir’de fuar düzenlemek üzere çalışmalara başladı.

Fuarcılıkta "ölü sezon" olarak kabul edilen Haziran, Temmuz, Ağustos ve Ocak aylarına yönelik kongre ve toplantılarla doluluk oranının daha yukarı çıkartılması için de planlı çalışmalar yürütülüyor. IMEX Frankfurt Fuarı’na, "Meet in Med"in İzmir’deki "The Market" etkinliğine ve Uluslararası Fuarlar Endüstrisi Birliği UFI’nin 82. Uluslararası Toplantısı’na katılan İZFAŞ heyeti, buralarda ikili görüşmeler yaparak, önümüzdeki yılların uluslararası etkinliklerinin kente getirilmesi adına önemli adımlar attı. Türk Dişhekimleri Birliği de 2016 yılındaki Uluslararası Dişhekimliği Kongresi’ni Fuar İzmir’de gerçekleştirme kararı aldı.

Haberin Devamı

İZFAŞ, IMEX Frankfurt Fuarı da yer aldı. İZFAŞ, 2016’da bu fuara İzmir CVB ve İzmir otelleriyle birlikte daha etkin bir katılım hazırlıklarına başladı. Dünyanın yakından tanıdığı Fujitsu firması, 2018’de planladığı üst düzey 5 bin kişilik yemek organizasyonu için Münih ve Lyon’un yanı sıra İzmir’i de aday kentler arasına aldı.

İzfaş, Uluslararası Fuarlar Endüstrisi Birliği olan UFI’nin 82. uluslararası toplantısına gümüş sponsor olarak katılım gösteren 500’den fazla fuar organizatörüyle bir araya geldi. Bu görüşmeler sonucunda 2017 yılında UFI kongresinin İzmir’de yapılabilmesi adına da ilk adım atıldı.

Tanıtım çalışmaları kapsamında Türk Hava Yolları, Sunexpress, Pegasus, Lufthansa ve Emirates gibi havayollarının dergileri kanalıyla 7 milyondan fazla kişiye ulaşıldı. Almanya, İngiltere, İtalya, İspanya, Rusya, İran, Beyrut, Dubai, Hindistan, Fransa ve Hollanda’daki sektörel dergilerde ise IF Wedding Fashion, Shoexpo, Marble, Olivtech, Ekoloji ve Travel Turkey fuarlarının ilan ve tanıtımları yayınlandı. Yurtiçinde, özellikle İstanbul havalimanı ve fuar merkezleri yakınında, yurtdışında ise Duesseldorf Boatshow ve Milano Micam fuarlarında havaalanı ve metrolarda açık hava tanıtım çalışmaları yapıldı.

 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!