Güncelleme Tarihi:
Geçen 5 yılda 1 milyon TL’ye ulaşan bağış kampanyasında bu yılki hedefin 300 bin TL olduğu belirtildi.
Türk Kızılayı ile Kipa tarafından ortaklaşa düzenlenen Ramazan Dayanışması kampanyası, Tesco Kipa CEO’su Paul Ritchie ve Türk Kızılayı Genel Başkanı Tekin Küçükali tarafından tanıtıldı. Ramazan kolilerinin mağazalara kurulacak Kızılay stantlarında bağışlanabileceğini belirten Ritchie, “Ramazan paketini alan müşterimiz kasaya geldiğinde Kızılay standına yönlendirilecek. Kızılay yetkilileri her paketin üzerine Kızılay logosu yapıştırarak makbuz karşılığı teslim alacak. Yardımseverler, kutularin üzerindeki barkod numarası sayesinde takibini yapabilecek” diye konuştu.
Kipa ile hayata geçirdikleri yardım projesinin diğer hipermarketlere de model olduğunu ifade eden Küçükali ise, “Bu tarz bir kampanya Türkiye’de ilk ve bu aynı zamanda dini inancımıza olan saygının da bir göstergesi” dedi.
Ramazan paketlerinin fiyatı
Ramazan paketleri 14.90, 29.90, 44.90 ve 59,90 TL olarak dört ayrı kategoride satışa sunulacak. Sertifika karşılığında mağazalarda kurulan stantlarda toplanacak bağış paketleri, Kızılay’ın 750’yi aşkın şubesi aracılığıyla ihtiyaç sahiplerine ulaşacak. Bağış yapanlar ayrıca koliler üzerindeki barkod numarasıyla bağışlarının nereye ulaştığını da Kızılay’ın internet sitesinden görebilecek.