İran basını saldırıyı duyurdu: ABD ve İsrail petrokimya tesisini vurdu

Güncelleme Tarihi:

İran basını saldırıyı duyurdu: ABD ve İsrail petrokimya tesisini vurdu
Oluşturulma Tarihi: Nisan 06, 2026 16:22

ABD ve İsrail'in, İran'ın Fars eyaletinin Şiraz kentindeki Petrokimya Kompleksi'ne saldırı düzenlediği bildirildi.

Haberin Devamı

İran'ın yarı resmi Mehr Haber Ajansı, ABD-İsrail, ülkenin güneyindeki Aseluye petrokimya tesislerinin ardından Şiraz'daki Petrokimya Kompleksi'ne saldırı gerçekleştirdildiğini duyurdu.

Şiraz kentine bağlı Mervdeşt İlçe Kaymakamlığına dayandırılan habere göre, saldırıda tesisin küçük bir bölümünün hafif hasar gördüğü aktarıldı.

ABD-İsrail'in İran'ın güneyindeki Aseluye'de Pars Özel Ekonomik Bölgesi'ne düzenlediği saldırıda petrokimya üretim tesislerinin hasar gördüğü bildirilmişti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Googleüzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

İran'da devlete ait Ulusal Petrokimya Sanayi Şirketi, petrokimya tesislerinde saldırı sonrasında çıkan yangının kontrol altına alındığını ve herhangi bir can kaybı bilgisi olmadığını duyurmuştu.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!