Endonezya'da feci tren kazası: 14 kişi öldü, çok sayıda yaralı var

Güncelleme Tarihi:

Endonezyada feci tren kazası: 14 kişi öldü, çok sayıda yaralı var
Oluşturulma Tarihi: Nisan 28, 2026 09:40

Endonezya'nın Batı Java bölgesinde pazartesi günü meydana gelen tren kazasında 14 kişi öldü, 84 kişi yaralandı. Hastaneye kaldırılan yaralıları ziyaret eden Endonezya Cumhurbaşkanı Prabowo Subianto, olaya ilişkin soruşturma başlatılacağını bildirdi.

Haberin Devamı

Batı Java bölgesindeki Bekasi şehrinde "Argo Bromo Anggrek" uzun mesafe treni, Bekasi Timur İstasyonu'nda bekleyen banliyö trenine çarptı.

Devlet demir yolları işletmesi PT Kereta Api Indonesia (Persero) yetkilisi Anne Purba, yaptığı açıklamada, "Argo Bromo Anggrek" trenindeki yolcuların güvenli şekilde tahliye edildiğini belirtti.

Antara News sitesinin haberine göre, kazada 14 kişi yaşamını yitirdi. Yetkililer, kaza sonucu 84 kişinin yaralandığını belirtti.

Haberlerimizi Google’da Takip Edin
En güncel haberlere ve son dakika gelişmelerine Google üzerinden anında ulaşmak için bizi favorilerinize ekleyin.
Google’da tercih edilen
kaynak olarak ekleyin

Endonezya Cumhurbaşkanı Prabowo Subianto, dünkü kazanın yaşandığı Batı Java bölgesindeki Bekasi kentinde hastaneye kaldırılan yaralıları ziyaret etti. Subianto, olaya ilişkin soruşturmanın ivedilikle başlatılacağını açıkladı.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!