Dışişleri Bakanlığı'ndan soykırımın yıl dönümünde taziye mesajı

Güncelleme Tarihi:

Dışişleri Bakanlığından soykırımın yıl dönümünde taziye mesajı
Oluşturulma Tarihi: Nisan 07, 2026 10:43

Dışişleri Bakanlığı, Ruanda'da Tutsilere yönelik soykırımın yıl dönümünde taziye mesajı yayınlandı. Bakanlık tarafından yayınlanan mesajda, soykırımın 32'nci yıl dönümüne ilişkin "derin üzüntüyle hatırlıyoruz" açıklaması yer aldı.

Haberin Devamı

Dışişleri Bakanlığı, "Ruanda'da 1994 yılında yaşanan Tutsilere yönelik soykırımı, 32'nci yıl dönümünde derin üzüntüyle hatırlıyoruz" açıklaması yaptı.

Bakanlıktan yapılan yazılı açıklamada, "Ruanda'da 1994 yılında yaşanan Tutsilere yönelik soykırımı, 32'nci yıl dönümünde derin üzüntüyle hatırlıyoruz. Ruanda halkının acılarını paylaşıyor ve taziyelerimizi sunuyoruz. Türkiye, insanlığa karşı suçlar ile ırkçılık, İslam karşıtlığı, yabancı düşmanlığı ve her türlü aşırıcı ideolojiye karşı mücadelesini sürdürecektir" ifadelerine yer verildi.

BAKMADAN GEÇME!