Dev markalara ‘ciddi oyunlar’

Güncelleme Tarihi:

Dev markalara ‘ciddi oyunlar’
Oluşturulma Tarihi: Kasım 18, 2017 14:17

Türkiye ekonomisinin önde gelen şirketleri için “ciddi oyun” ve “oyunlaştırma projeleri” tasarlayarak geliştiren Pixofun, ODTÜ Teknokent’te faaliyet gösteriyor.

Haberin Devamı

Son dönemde sektörlerine yön veren firmalar tarafından kapısı çalınan Pixofun’un temelleri, 2005’te Ergun ve Başak Güvenç çifti tarafından atıldı. Şirket, 2010’da sunduğu Footbo City ve Mucit Köy oyunuyla Türkiye’de 3 milyondan fazla kişiye ulaştı. Footbo City, uluslararası alanda en çok trafik alan futbol oyunları arasında ilk 5’e girdi.

BEYAZ YAKALILAR OYNUYOR

Şirketin bu alanda geliştirdiği oyunlar ulusal ve uluslararası ölçekte faaliyet gösteren 30’dan fazla şirket ve çoğu beyaz yakalı 200 binden fazla çalışan tarafından oynandı, oynanmaya devam ediyor. Bu şirketler arasında KFC, Migros, Starbucks, Turkcell, Türkiye İş Bankası, Türk Telekom, Garanti Bankası, Ziraat Bankası yer alıyor. Türkiye İş Bankası için geliştirilen IsVille oyunununda ise hayali şehrin büyütülmesi amaçlanıyor. Bunun için kredi verme ve mevduat toplama arasında bir denge kurulması gerekiyor. Oyun boyunca bankacılık faaliyetleri çerçevesinde mesleki ve kurum içi eğitim sağlanıyor.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!