Güncelleme Tarihi:
Bursa'da dün akşam saatlerinde çıkan orman yangınlarına ekiplerin müdahalesi sürerken, Bursa Çevre Yolu da trafiğe kapatıldı. Alınan son bilgiye göre yoldaki sürücüler geri gönderiliyor. Karayolları Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada yangın nedeniyle, ulaşımın D-200 Devlet Yolu’nun Erdoğanköy-Kestel kesiminden sağlanacağı bildirildi. İşte, ayrıntılar.
Karayolları Genel Müdürlüğünden yapılan açıklamada, "Bursa'nın Gürsu ilçesi Karahıdır mevkisinde meydana gelen orman yangını nedeniyle Bursa Çevre Otoyolu'nun Yıldırım kavşağı ayrım-Bursa Doğu kavşağı ile Bursa Doğu kavşağı-Turanköy kavşağı trafiğe kapatılmıştır. Ulaşım D-200 Devlet Yolu'nun Erdoğanköy-Kestel kesiminden sağlanmaktadır." bilgisi verildi.
Konuyla ilgili henüz Karayolları Genel Müdürlüğünden yeni bir açıklama gelmedi. Gelişmelere haberlerimizde yer vereceğiz.



