Güncelleme Tarihi:
Twitter erişim sorunu son dakika açıklamalar ile gündeme gelmeye devam ediyor. Twitter'da 10 Mart 2025 tarihinde erişim problemi meydana geldi. ABD'li milyarder işadamı Elon Musk'ın sahibi olduğu sosyal medya platformu X'te uzun süreli erişim sorunu yaşandı, üyeler saatlerce paylaşım yapamadı. Akşam saatlerinde uygulama normale dönerken yeniden bağlantı hatası yaşandı. Sosyal medya platformlarının ne zaman çevrimdışı olduğunu takip eden Downdetector.com'a göre, X platformunda ilk kesintinin New York yerel saatiyle sabah 06:30 civarında yaşandığı belirtildi. Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih USOM tarafından sürecin takip edildiğini söyledi. Öte yandan saat 22.00'da uygulama yeniden erişime açıldı. İşte, Twitter erişim sorunu hakkında ayrıntılar.
Popüler sosyal medya platformu Twitter'da global raporlamalar çerçevesinde bir sorun olduğu belirtiliyor. Uygulamaya girmek isteyen kullanıcılar, erişimde sorun yaşıyor.
Sosyal medya platformlarının ne zaman çevrimdışı olduğunu takip eden Downdetector.com'a göre, X platformunda ilk kesintinin New York yerel saatiyle sabah 06:30 civarında yaşandığı belirtildi..
Takip sitesine göre, sorunun bir süreliğine giderilmesinin ardından 09:40 civarında platforma erişimle ilgili problemler arttı ve 40 bin civarında kullanıcı, X hesaplarının çalışmadığını bildirdi. TSİ ile saat 22.00'da Twitter'ın yeniden erişime açıldığı görüldü.
Söz konusu kesintinin daha çok ABD'nin doğu yakasında New York, Boston ve batı yakasında Los Angeles gibi nüfusu yoğun olan şehirlerde yaşandığı tespiti paylaşıldı.
Söz konusu sosyal medya platformunun sahibi işadamı Elon Musk, sabah saatlerinden bu yana X'te yaşanan sorunun "siber saldırı" kaynaklı olduğunu söyledi.X'teki resmi hesabından paylaşım yapan Musk, "𝕏'e karşı büyük bir siber saldırı oldu." ifadesine yer verdi.
"Her gün saldırıya uğruyoruz ancak bu çok fazla kaynaktan yapıldı. Ya büyük, koordineli bir grup ya da bir ülke buna dahil oldu." diyen Musk, konuyu takip ettiklerini belirtti.
Musk, saldırının hala devam ettiğini kaydetti.
Ulaştırma ve Altyapı Bakan Yardımcısı Ömer Fatih Sayan, X (Twitter) servislerinde global bir hizmet kesintisi meydana geldiğini belirterek, "Ulusal Siber Olaylara Müdahale Merkezimiz (USOM) tarafından da raporlanan kesinti ile ilgili X'den bilgi talep edildi, ekiplerimiz süreci takip ediyor." ifadesini kullandı.
Sayan, sosyal medya hesabından, X'de yaşanan kesintiye ilişkin paylaşımında, şu bilgilere yer verdi:
"X servislerinde global bir hizmet kesintisi meydana geldi. USOM tarafından da raporlanan kesinti ile ilgili X'den bilgi talep edildi. USOM ekiplerimiz süreci takip ediyorlar."
Sosyal medya platformu Twitter'da yaşanan sorun saat 22.00'da sona erdi. Kullanıcılar yeniden uygulamaya giriş yapmaya başladı.