Güncelleme Tarihi:
2 Mayıs 2025 Cuma günü Garanti Bankası kullanıcıları, mobil uygulamaya erişimde sorun yaşaması üzerine şikayetlerini sosyal medya üzerinden paylaşıyor. Kullanıcılar, uygulamaya giriş yapmaya çalıştıklarında işlemlerin gerçekleştirilemediğini belirten hata mesajıyla karşı karşıya kaldıklarını ifade etti. Öte yandan Garanti BBVA'dan peşe peşe resmi açıklama geldi. Peki, Garanti Bankası sorun çözüldü mü? Garanti Bankası internet açıklaması haberimizde...
Garanti Bankası mobil uygulamasında 2 Mayıs Cuma günü erişim sorunu meydana geldi. Konuyla ilgili olarak bankanın resmi X (Twitter) hesabı üzerinden peş peşe açıklamalar yapıldı.
Garanti BBVA'dan konuyla ilgili yapılan son açıklamada şu ifadeler yer aldı;
"Bankamız dijital kanallar ve Çağrı Merkezimizde yaşanan teknik aksaklık devam etmektedir. Sorunun en kısa sürede çözüme kavuşturulması için çalışmalarımızı aralıksız sürdürüyoruz.
Bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilmeniz için, AVM gibi yasal kapanış zorunluluğu bulunan lokasyonlar hariç olmak üzere, tüm şubelerimiz bu gece 00:00’a kadar açık olacaktır.
Garanti BBVA"
Garanti Bankası'nın yaşanan teknik aksaklığa ilişkin yapılan diğer açıklamalar şöyleydi
"Sistemlerimizde yaşanan kesinti teknik bir aksaklıktan kaynaklanmakta olup, herhangi bir siber saldırı ya da veri güvenliği riski barındırmamaktadır.
Bankamız nezdindeki tüm varlıklarınız ve kişisel verileriniz yüksek güvenlik standartlarıyla korunmaya devam etmektedir.
İşlemlerinizi kesintisiz şekilde gerçekleştirebilmeniz için tüm şubelerimizdeki ekip arkadaşlarımız hizmet vermeyi sürdürmektedir.
Sorunun en kısa sürede tamamen çözüme kavuşması için ilgili birimlerimiz yoğun şekilde çalışmaktadır.
Göstermiş olduğunuz anlayış için teşekkür ederiz."
Dijital kanallarımıza ve Çağrı Merkezimize erişimde yaşanan kesinti devam etmektedir.
"Sorunun en kısa sürede çözümü için yoğun şekilde çalışıyoruz.
Yaşanan aksaklıktan dolayı üzgünüz. Tüm şubelerimizin çalışma saatlerini uzattığımızı ve işlemlerinizi şubelerimizden gerçekleştirebileceğinizi bilgilerinize sunarız.
Garanti BBVA"
"Şu anda sistemlerimizde teknik bir aksaklık yaşanmaktadır. Sorunun en kısa sürede giderilmesi için çalışıyoruz. Anlayışınız için teşekkür ederiz."
Garanti Bankası tarafından yapılan son açıklamada; "Dijital kanallarımız ve Çağrı Merkezimize erişimin normale döndüğünü ve kanallarımızı tekrar hizmetinize açtığımızı bildirmek isteriz. İşlemlerinizi tüm kanallarımız üzerinden gerçekleştirmeye devam edebilirsiniz. Bunlara ek olarak 3 Mayıs Cumartesi günü tüm şubelerimizin 17:00'a kadar açık olacağını da ayrıca bilgilerinize sunarız. Bu süreçten dolayı üzgün olduğumuzu içtenlikle tekrar ifade eder, anlayışınız ve sabrınız için teşekkür ederiz." denildi.