SunExpress’ın bu yıl 1.1 milyar Euro ciro hedeflediğini belirten Aydın, “Geçen yıl Türkiye turizminin kötü gideceğini söylüyorlardı. Ancak başarılı bir yıl geçti. Türk turizmi belli bir bölgeye dayalı değil. Birçok bölgeye, dünyanın dört bir yanından turist geliyor” dedi.
Farklı kültürlerin yönetimi ve inovasyon konusuna değinen Aydın, SunExpress’in, alışılmışın aksine İstanbul yerine İzmir ve Antalya bölgelerini merkez seçtiğini söyledi.
Havacılık camiasında İstanbul’un çok özel bir yeri olduğunu dile getiren Aydın, “Havacılıkta ‘İstanbul’a uçmayan hava yolu, hava yolu değildir’ şeklinde bir söz var. SunExpress inovatif bir bakış açısıyla İzmir’e ve Antalya’ya ağırlık verdi. İşletmeler herkesin yaptığını yaparak değil, farklı bakış açıları geliştirerek başarıya ulaşabilirler. Bunu yaparken risk almak gerekir. Zira aynı şeyi başka bir ilde yapmaya çalışan bir hava yolu, batmanın eşiğine geldi” dedi.
GÖREVİMİZ BİLET SATMAK
SunExpress’te yüzde 60’ı Türklerden oluşan 2830 kişinin çalıştığını söyleyen Aydın, “Çalışanlarımız arasında Almanya’da yetişmiş birçok genç arkadaşımız var. Biz bu arkadaşlarımıza hedeften hiç sapmadan, en basit şekilde işlerini yapmalarını öğretiyoruz. Bizim hedefimiz en basit şekliyle bilet satmaktır. Kartvizitimizde ne yazarsa yazsın, genel müdür, şef, müdür, hepimizin asli görevi bilet satmaktır” diye konuştu.