Avcılara Avbis Çağrı Merkezi 

Güncelleme Tarihi:

Avcılara Avbis Çağrı Merkezi
Oluşturulma Tarihi: Haziran 16, 2017 18:14

Avcılara Avbis Çağrı Merkezi 

Haberin Devamı

Cengiz YALÇIN/ILGAZ(Çankırı), (DHA)- ORMAN ve Su İşleri Bakanlığı Doğa Koruma ve Milli Parklar (DKMP) Genel Müdürlüğü,  avcılık faaliyetinin daha etkin yönetilmesi için çalışma başlattı.
DKMP Genel Müdürlüğü av hayvanlarının üretimi, koruma-kontrolün etkin ve programlı bir şekilde yapılması, avcıların ve paydaşların bilgilendirilmesi ve bilinçlendirilmesi için avlak sistemini geliştirdi. Böylece planlı avcılığa geçilerek tabiata destek verilmesi anlamına gelen “Sürdürülebilir Av Yönetimiö faaliyetleri ile yaban hayatı daha etkin bir şekilde korunmaya başladı.
DKMP Genel Müdürlüğü, 2013 yılında Avlak Yönetimi Bilgi Sistemi (AVBİS) yazılımı hizmete alarak avcıları kayıt altına aldı. Ülkemizde kayıtlı 242.787 avcının veri tabanı oluşturularak sistem üzerinden avlanma izin belgesi almalarına imkan sağlandı. Şimdi ise DKMP Genel Müdürlüğü AVBİS sistemine kayıtlı olan avcılar için yeni bir hizmeti başlattı. DKMP internet erişimi olmayan ya da AVBİS Mobil Uygulama hizmetini kullanmayan avcıların taleplerini karşılamak maksadıyla avcıların telefon ile rezervasyon yaptırabilmeleri için çağrı numarası tahsis edildi.
Tahsis edilen'0850 888 06 06' numaralı hat, internet aracılığı ile avlanma kotası alamayan avcılar için büyük kolaylık sağlayacak. Avcılar AVBİS Çağrı Merkezi Hizmetini kullanarak istedikleri avlaktan rezervasyon yapabilecek. Hat, bir ihbar hattı olmayıp tamamen avcıların kotalara daha rahat erişimini sağlamak için verilen bir hizmet niteliği taşımakta olduğu belirtildi.
FOTOĞRAFLI

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!