• GÜNDEM
  • DÜNYA
  • EKONOMİ
  • SPOR ARENA
  • VİDEO
  • SEYAHAT
  • KELEBEK
  • YAZARLAR
  • SON DAKİKA
  • Yazlık havadislere devam

    Bu yaz Bodrum’da çok fazla proje var. İlk Bodrum havadislerini hafta içi yazmıştım. Bugün hem Bodrum hem Çeşme-Alaçatı yenilikleriyle yaza yavaş yavaş selam çakma zamanı...

    AZUR DA BODRUM’A GELİYOR
    Yeniköy’deki yeni nesil deniz mahsülleri restoranı Azur, bu yaz Yalıkavak’a iniyor.
    Gökçebel’deki eski tersanenin oraya, Barboom’un olduğu koya konuşlanacak olan Azur’un en büyük artısı günbatımını çok iyi yakalayan bir noktayı seçmesi.
    Yazın en iyi mekanı olmaya şimdiden aday Bodrum Azur.
    ALAÇATI’NIN “LUCCA”SI OLABİLİR
    Arnavutköy’deki Angelo’nun ortaklarından Ozan Balaban’la Caddebostan’daki Neni Brasserie’nin sahipleri bu yaz Alaçatı’da bir mekan açmak için ortaklık yaptı.
    Mekanın ismi, Cherie.
    Köyün içinde değil, ama uzak da değil.
    Bom Dia’nın konuşlandığı yol üzerinde.
    Cherie; barı, bahçesi ve Fransız dokunuşları barındıran menüsüyle hayli iddialı.
    Her şeyden öte mekan sahipleri bir buluşma noktası olmayı hedefliyor.
    Bir tür Alaçatı’nın Lucca’sı gibi olmak için...


    MOMO’NUN İÇİNE SÜRPRİZ
    Çeşme Dalyan’daki Momo’nun içine bu yaz yeni dönemin ruhuna uygun bir bölüm konulacak. Henüz görüşmeler devam ediyor ama ben çıtlatayım:
    Yeni nesil çalışma alanları sunan Levent’teki Han Spaces, Momo’nun içine bir yazlık ofis konduracak. Böylece hem güneşlenip hem bilgisayarından çalışmak isteyenler için özel bir alan yaratılmış olacak.

    Markaların özel gün reklamları

    Markaların özel günlerde, milli bayramlarda ve 10 Kasım’larda yaptıkları reklam filmlerine artık alıştık.
    Hatta markanın duyarlılığı bu reklam filmleri üzerinden ölçülür oldu.
    Ama artık arada bir fark olmalı diye düşünüyorum.
    Özellikle 8 Mart Dünya Kadınlar Günü üzerine yapılan filmleri gördükten sonra...
    Eğer bir marka yılın geri kalanında işyerinde cinsiyet eşitliği ya da kadın cinayetleri üzerine hiçbir şey yapmayıp sadece 8 Mart gelince bir reklam filmi ortaya çıkarıyorsa bu bana samimiyetsiz geliyor.
    Mesela yıl boyu gerçekten de bu konuda çalışmalar yapan markalar, şirketler var.
    Ama sadece bu özel günü sömürmeye yönelik, kendi tarafını cilalatmayı amaçlayan markalar da yok değil.

    Şehirden haberler

    ◊ Mekana girişte HES kodu sorma uygulamasını kendiliğinden başlatan tek yer Soho House oldu.
    Kulüp hem üyelerinden hem de üye misafirlerinden HES kodu istiyor.
    ◊ Dirimart’ta “Başka Her Şey Uzak” adlı karma sergi başladı.
    Sarkis ve Nuri Bilge Ceylan’ın da aralarında olduğu sanatçıların işlerini görmek için son tarih 25 Nisan.
    ◊ Eski Flamingo ve eski normal günlerin People’ı dönüşüyor. Yakın zamanda buraya Ginza adlı restoran-bar açılıyor. Tulum ambiyansını yansıtmayı hedefleyen mekan, özellikle bahçesiyle ilgi görmeye aday.

    Diğer Yeni Yazılar

    BUNLARI DA BEĞENEBİLİRSİNİZ

    Alışverişe ayırdığınız zamana keyif katan ipuçlarını keşfedin!
    1 Mayıs’ta yeni dönem başlıyor! Ankete katıl, sen de deneyimlerini paylaş!
    İşini dijitale taşıyamak isteyen KOBİ’lere önemli ipuçları
    Şehrin odak noktasında yaşamanın avantajları
    İzini sür: Sağlıklı yaşam tabağında ne olduğunu bilmekle başlar!

    Yazarın Diğer Yazıları

    1. Bir psikolojik şiddet türü: Gaslighting
    2. Kendine yetmek her şeye yetiyor mu?
    3. Paranoya yaşam kalitenizi etkiliyorsa dikkat! Uzun süreli takip çözüm olabilir
    4. Pandemi sürecine hayvan dostlarımızı dahil etmek
    5. Dijital hayatlar
    6. Corona sen mi büyüksün ben mi?
    7. Pandemi ve güvenli teknoloji kullanımı
    8. Corona günlükleri / Evde yaşam
    9. Popüler akım: Meslek değiştirmek
    10. Uyum sürecinde birbirinize biraz zaman tanıyın