GeriSağlık Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz?
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz?

Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz?

Doğru teknikle yürürseniz kolayca kilo verebilirsiniz.

Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermek ister misiniz? İngiliz Fitness Uzmanı Joanna Hall, doğru tekniği kullanıp yürüyerek hem yürüyüş sonrası meydana gelebilecek ağrılara son verileceğini hem de fazla kilolardan da kolayca kurtulunabileceğini söyledi. İşte o teknik…

Habertürk


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Haftada 3 ya da 4 kez 15 ya da 20'şer dakika yürümeye başlayın.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Adımlarınızı ya da yürüdüğünüz dakikaları sayan bir alet kullanın.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Yürüyüşten önce kısa bir süre vücut ısınızı arttıracak birkaç hareket yapın.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Çok hızlı yürümeyin, yavaş adımlarla yürüyüşe başlayın ve yürürken doğru ayakkabıyı kullanın.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Yürürken kendinizi rahat bırakın. Böylece tüm ağırlığımızı belirli bir bölgeye verip, o bölgeye yüklenmemiş olursunuz.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Boynunuzu ve omuzlarınızı oldukça rahat bir şekilde bırakın. Zamanla daha doğru nefes alıp vererek bunu başardığınızı göreceksiniz.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Kollarınızı da mekanik bir duruştan öte rahat bırakın. Kol dirsekleriniz 90 derecelik bir açıyla durmalı.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz



Her iki kolunuzla da doğal bir duruş sergileyin. Ellerinizi yumruk pozisyonuna getirmeden yine rahat bırakarak yürüyüşe devam edin.


           

Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz
           

Çoğu insan yürürken ayaklarını bükerek değil dümdüz adım atarak yürür. Ancak bu yürüyüş şekli hem dizleri yorar hem de yürüyüşün kalçalara hiçbir etkisi olmaz.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Parmak uçlarını kullanarak yürüyün. Yani yürürken ayak parmaklarınızda hareket etmeli. Aynı zamanda çok kısa adımlar yerine uzun adımlar atmaya çalışın.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz

Üst vücut ağırlığınızı kalçalarınıza vermeyin. Yürürken her iki kalçanızda da birer bardak su varmış gibi düşünmeli ve kalçalarınızı iki yana sallamamaya çalışmalısınız.


Yürüyerek haftada 4.5 kilo vermeye ne dersiniz



Kalçaları yürürken sıkmak yerine rahat bir şekilde yürüyün. Böylelikle kalçalarınızdaki kiloları da yok etmeye başlayabilirsiniz. 

False