GeriSağlık Oruç sonrası beslenmeye dikkat!
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

Oruç sonrası beslenmeye dikkat!

Oruç sonrası beslenmeye dikkat!
Abone Olgoogle-news

Bir ay oruç düzenine alışan bedeni yeni döneme adapte etmek için ipuçları...

  • Bir ay boyunca boş mideyle dolaştığınızı unutmayın. Önünüze gelen her şeyi hemen yemek zorunda değilsiniz. Bedeninizin bir anda 30 günü unutmasını beklemeyin.
  • Kahvaltıda tam tahıllı ekmek ve protein almayı ihmal etmeyin.

Oruç sonrası beslenmeye dikkat


  • Düzenli yemek kadar düzenli sıvı almak da önemlidir. Su içmeyi ihmal etmeyin.
  • Bir ay boyunca sigaraya disiplin getirdiniz. Bu fırsattan yararlanın, sigarayı bırakın.
  • Gece yemelerini hemen durdurun. Aksi halde kilolar kaçınılmaz olur.
  • Bolca spor yapın.

Oruç sonrası beslenmeye dikkat


  • İftar sofraları, aileyi tekrar bir araya getirip duygusal birlikteliği kuvvetlendirdi. Bu alışkanlığı bozmadan devam ettirin.
  • Her gün en az 8 saat uyumayı ihmal etmeyin.
  • Mide hastaları reflüsü olanlar bayramda aşırı yemeyin, fazla kahve içmekten uzak durun. Yoksa sessiz duran gastriniz, reflünüz bir anda sorun çıkarmaya başlar.

Oruç sonrası beslenmeye dikkat


  • Şeker hastaları adı üstünde bu şeker bayramı ama şeker yemek size göre değil. Diyetinizi bozmayın. İlaçlarınıza devam edin.
  • Yüksek tansiyon hastaları zaten normalin üzerinde tüketilen tuzu olur olmaz ve kontrolsüz yiyerek daha da arttırıp tansiyonunuzu yoldan çıkarmayın.
  • Sıcaklar bastırdı, havalar giderek daha da ısınacak. Böbrek hastaları, yeterli sıvı almayı unutmayın.

Oruç sonrası beslenmeye dikkat

False
Haber Yorumlarını Göster
Haber Yorumlarını Gizle