GeriAlışveriş İsveçli ağız bakım ürünleri devi Humble Brush
MENÜ
  • Yazdır
  • A
    Yazı Tipi
  • Hürriyet Twitter
    • Yazdır
    • A
      Yazı Tipi

İsveçli ağız bakım ürünleri devi Humble Brush

İsveçli ağız bakım ürünleri devi Humble Brush

Dünyanın en hızlı büyüyen ilk 20 şirketinden biri olan The Humble Co.’un ağız bakım ürünleri markası Humble Brush, Sunrino Kozmetik aracılığı ile Türkiye pazarına giriş yaptı.

Sunrino Kozmetik, doğaya ve hayvanlara saygılı, insana ve sağlığa karşı sorumluluk sahibi ağız bakım ürünleri sunmaya kendini adamış İsveç’in ağız bakım ürünleri pazarındaki dev markası Humble Brush ile Türkiye pazarında görücüye çıktı.

The Humble Co. Kurucusu ve CEO’su Noel Abdayem, Humble Smile Vakfı Kurucusu Darren Weiss, Sunrino Kurucu Ortakları Gürsoy Sabitoğulları ve Barış Kılıçaslan’ın ev sahipliğinde İsveç Başkonsolosluğunda gerçekleştirilen tanıtım toplantısında dünya ve Türkiye'deki ağız bakım sektörü değerlendirilirken, ürünler hakkında da bilgilendirme yapıldı. Finlandiya, Litvanya, Birleşik Krallık, Yunanistan ve ABD’den sonra Sunrino Kozmetik ile Türkiye’ye gelen The Humble Co.’nun hedefi sahip olduğu doğal ağız bakım ürünleri alanında pazarın lideri olmak.

İsveçli ağız bakım ürünleri devi Humble Brush

DOĞAYA VE İNSANA SAYGILI KİŞİSEL BAKIMLARI ÜRÜNLERİ

Sağlıklı içeriğe sahip, doğaya ve insana saygılı kişisel bakımları ürünlerini Türkiye pazarına sunmak amacıyla kurulduklarını vurgulayan Sunrino Kurucu Ortakları Gürsoy Sabitoğulları ve Barış Kılıçaslan Humble Brush’ın Türkiye pazarına giriş hikayesini anlattı: “Doğal içerikli, çevreye ve insana saygılı aynı zamanda toplumsal hizmet amacı güden bir marka arayışındayken yollarımız İsveç markası Humble Brush ile kesişti. Markanın hikayesi, var olma sebebi ve Vakıf aracılığı ile yaşattığı sosyal girişimciliği bizi çok etkiledi.

İsveçli ağız bakım ürünleri devi Humble Brush

Dünyada çok az örneği bulunan bu yapı, ürünleri ile de birçok ilki kapsıyordu. Türkiye’deki ağız bakım ürünleri pazarında farklı bir kulvar oluşturacağımıza inandık. Tam anlamıyla pazara nüfus etmeden önce 6 aylık bir gözlem süreci geçirdik. Bu süreç sonunda onlarca ağız bakım ürünlerinden ilk olarak bambu diş fırçası ve vegan diş macunlarını öncelikle eczanelerde satışa sunduk. Sonrasında çok kısa bir süre içerisinde Humble Brush markasını Türkiye’nin her yerinde 2.400’ü eczane olmak üzere Eveshop, Mudo, Rossmann ve Watsons gibi zincir mağazalarla birlikte 3.500’ün üzerinde satış noktasına ulaştırdık."

2019’DA TÜM HUMBLE BRUSH ÜRÜNLERİ TÜRKİYE’DE DE SATILACAK

Humble Brush kişisel bakım ürünleri kategorisinde 7 farklı ürün çeşidine sahip. Türk tüketicilerini ilk olarak bambu diş fırçaları ile tanıştırdık. Ve gördüğümüz ilgi sonrası çok kısa bir süre sonra da diş macunları ve bambu saklama kabı satışa çıkarıldı. Bir ay önce bambu kulak çubuklarının da tüm Türkiye’de satışına başladık. 2019 yılı içinde sakız, ağız ipi ve bambu pipetler de ürün gamımıza eklenecek.

False