RİZE HABERLERİ

Çaykur, 'en sevilen çay markası' seçildi

DHA
10.11.2018 - 16:28Son Güncelleme :
DHA

Arzu ERBAŞ/RİZE(DHA)- ÇAYKUR,  Lovemarks araştırmasında 3'üncü kez Türkiye’nin açık ara en sevilen çay markası seçildi.

Mediacat’in IPSOS işbirliği ile gerçekleştirdiği Lovemarks araştırmasında Çaykur üçüncü kez Türkiye’nin en sevilen çay markası seçildi. Yüzde 51 endeks puanı gibi büyük bir farkla Türkiye’nin en sevilen çay markası olan Çaykur, Brandweek kapsamında düzenlenen törende ödülünü de aldı.

Çaykur Genel Müdürlüğü’nden yayınlanan “Bu sevgi karşılıklı” başlıklı bültende 1947 yılından beri Türkiye’de çayla birlikte adı anılan Çaykur, çay severlerin gönlündeki yerini bir kez daha kanıtlandığı vurgulandu. Açıklamada "Çayın zirai bir ürün olmasının ötesinde sosyal bir olgu, zengin bir kültür olduğunu Türk insanı için önemini ve anlamını öne çıkarmayı misyon edinen Çaykur, çayın ve çay kültürünün milli bir değer olduğunun altını çizerek sahiplenilmesi için öncü oluyor. Türkiye’de hayatın her anına hitap eden, bir üründen çok daha fazla anlamlar içeren çayın ülkemizdeki temsilcisi Çaykur, bu ödülle birlikte tüketicilerin zihnindeki ve pazardaki güçlü konumunu korumaya devam ettiğini bir kez daha gözler önüne seriyor. Üçüncü kez Türkiye’nin en sevilen aşkla bağlı olunan çay markası olması bir tesadüf değil,Bu Sevgi Karşılıklı” denildi. 

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Rize haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Rize haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Çaykur, 'en sevilen çay markası' seçildi haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

RİZE NAMAZ VAKİTLERİ

20 Kasım 2018, Salı
  • İmsak
    05:35
  • Guneş
    07:04
  • Öğle
    12:09
  • İkindi
    14:40
  • Akşam
    17:03
  • Yatsı
    18:27
Sayfa Başı