MERSİN HABERLERİ MERKEZ HABERLERİ

Mersin Büyükşehir Belediyesi'ne 3 yılda 410 bin kişi ulaştı

DHA
27.09.2018 - 17:14Son Güncelleme :
DHA

MERSİN, (DHA) - MERSİN Büyükşehir Belediyesi Genel Sekreteri Devran Kutlugün, çağrı merkezinde 2015 yılından bu yana 410 binin üzerinde ulaşım sağlandığını söyledi.
'Empati Günleri' kapsamında belediye çağrı merkezine gelen telefonları yanıtlayan Devran Kutlugün, telefonlara bakıp vatandaşların ihbar, temenni, dilek ve şikayetleriyle ilgili birimlere aktardı. Kutlugün, merkez çalışanlarının yaşadıklarına tanıklık etti.

ÇAĞRI MERKEZİNDE NOT ALDI
Etkinliğin öneminden söz eden Kutlugün, "Empati kelimesi, kişinin kendisini başkalarının yerine koyabilme kabiliyetidir. Biz de bugün 153 çalışanlarımızın görevini yaptık. Kendimizi onların yerine koyduk. Vatandaşlarımızdan gelen şikayetleri, önerileri not aldık. Onların bir günde yaşadıkları sorunları yerinde gömüş olduk. Nasıl davranılması gerektiğini, karşılaştıkları zorlukları anlamaya çalıştık. Merkezdeki çalışanlarımız 2015 yılından bu yana 410 binin üzerinde çağrı yanıtladı" dedi.

FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Merkez haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Merkez haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Mersin Büyükşehir Belediyesi'ne 3 yılda 410 bin kişi ulaştı haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

MERSİN(İÇEL) NAMAZ VAKİTLERİ

28 Eylül 2018, Cuma
  • İmsak
    05:08
  • Guneş
    06:27
  • Öğle
    12:38
  • İkindi
    16:00
  • Akşam
    18:38
  • Yatsı
    19:52
Sayfa Başı