Pazar yeri şikâyetleri

Güncelleme Tarihi:

Pazar yeri şikâyetleri
Oluşturulma Tarihi: Temmuz 31, 2019 15:45

Yenimahalle Belediyesi zabıtaları, ilçe pazarlarında alışveriş yapan vatandaşlara memnuniyet anketi yaparak, pazar alanı ve pazar esnafıyla ilgili öneri ve şikâyetleri değerlendirdi.

Haberin Devamı

Yenimahalle’de bulunan 30 pazar yerinde 500 kişi üzerinde yapılan kamuoyu yoklamasında, en çok şikâyet pazarcıların yüksek sesli satış yapmaları konusunda geldi, 2’inci sırada ise otopark sorunu yer aldı. Arabalarına yoğunluktan dolayı otoparkta yer bulamadıklarını belirten Yenimahalleliler, otoparkın genişletilmesi konusunda önerilerde bulundu. Ankette bazı pazarcıların etiket fiyatlarında oynama yaptıkları da tespit edildi. Zabıtalar tarafından anında denetlenen pazarcılar, önce uyarıldı, uyarılara kulak asmayan pazarcılara ise kabahatler kanunu gereğince ceza kesildi. Sorunların çözülmesi için bürokratlarına talimat verdiğini dile getiren Yenimahalle Belediye Başkanı Fethi Yaşar, “Bizim gözümüzden kaçan ama vatandaşlarımızın gördüğü sorunlar olabilir. Bu yüzden anketleri vatandaşlarımızla birlikte hareket edelim diye yapıyoruz. Anketlerin sonucuna göre de hızlı bir şekilde vatandaşlarımızın sorunlarını çözmeye çalışıyoruz. Ankete katılıp bizlere yardımcı olan tüm vatandaşlarımıza teşekkür ediyorum. Amacımız herkesin yaşamaktan mutlu olduğu bir Yenimahalle” dedi.

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!