ANKARA HABERLERİ YENİMAHALLE HABERLERİ

Yenimahalle’de tüketicinin hakları konuşuldu

DHA
05.12.2017 - 11:03Son Güncelleme :
DHA

ANKARA, (DHA)- YENİMAHALLE Belediyesi ve Tüketici Hakları Derneği Yenimahalle Şubesi işbirliğinde ‘Tüketici Hakları’ konulu eğitim semineri düzenlendi.
Yenimahalle İkinci Bahar Kültür ve Dayanışma Merkezi’nde 4 gün boyunca düzenlenen seminerde, toplamda 500 vatandaş haklarını öğrendi.
TÜKETİCİLER HAKLARINA SAHİP ÇIKSIN
Eğitim programında Tüketici Hakları Derneği Yenimahalle Şube Başkanı Cem Kazdağ THD’nin kuruluş ve amacı hakkında konuşma yaparak, çoğu tüketicinin karşılaştığı sorunlardan bahsetti. Kazdağ, “Vatandaşlar, ayıplı mal ya da hizmete ödenen bedeli geri isteme, ayıplı malın yenisiyle değiştirilmesini ya da tamirini isteme, ayıp kadar indirim alma hakkına sahiplerdir. Bunun yanında ayıplı malın neden olduğu zararlardan dolayı da tazminat davası açabilirler” dedi.
THD Hakem Heyeti Başkanı Ahmet Yurtseven ise “Sizler ayıplı bir mal ya da hizmet alıp mağdur olduğunuzda ve bunun sonucunda firma ile mağduriyetini çözemezseniz bize başvurabilirsiniz. Tüketici Hakem Heyetlerini kararı nihaidir ve her firma bu kararı uygulamakla yükümlüdür” diye konuştu. Seminer sonunda konuşmacılar, vatandaşların sorularını yanıtladı.
FOTOĞRAFLI

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Hurriyet.com.tr’nin Yenimahalle haberleri bölümünde, DHA’nın abonelerine gönderdiği Yenimahalle haberleri otomatik olarak derlenmektedir. hurriyet.com.tr editörleri otomatik akış içinde Yenimahalle’de tüketicinin hakları konuşuldu haberine editoryal müdahalede bulunmamıştır. Haber içeriklerinden hukuken ilgili ajanslar sorumludur.

ANKARA NAMAZ VAKİTLERİ

05 Aralık 2017, Salı
  • İmsak
    06:02
  • Guneş
    07:48
  • Öğle
    12:50
  • İkindi
    15:16
  • Akşam
    17:31
  • Yatsı
    19:06

ANKARA NÖBETÇİ ECZANELER

Sorunapp.com'un katkılarıyla
  • Gökçe Ceren Eczanesi

    Yenimahalle
  • Erval Eczanesi

    Yenimahalle
Sayfa Başı