Yeni Shell, dünya vitrinine bizden çıkıyor

Hürriyet Haber
12.08.2006 - 00:00 | Son Güncelleme:

SHELL&Turcas Petrol’de marka dönüşüm sürecinin 2006 yılının sonunda tamamlanmasının hedeflendiği bildirildi. Shell&Turcas Petrol A.Ş’den yapılan açıklamaya göre, firmanın akaryakıt istasyonlarındaki marka dönüşüm süreci kapsamında bugüne kadar yaklaşık 60 akaryakıt istasyonu Shell’e dönüştü. Toplam 35 milyon dolar yatırımla tüm Türk Petrol istasyonlarının yıl sonuna kadar Shell’e dönüştürülmesi planlanıyor. Shell’in, gelişen teknoloji ve müşteri beklentileri doğrultusunda akaryakıt istasyonları için yeni görünüm standartları geliştirdiği aktarılan açıklamada, yeni görsel kimliğin ilk kez Türkiye’de uygulanacağı belirtildi. Shell& Turcas Petrol İcra Kurulu Başkanı George Spanoudis, dönüşümün, aynı zamanda Shell’in akaryakıt istasyonlarındaki yeni görünüm kimliğinin de ilk örnekleri olduğunu kaydetti. Spanoudis, akaryakıt istasyonlarındaki yeni görsel kimliğin ilk kez Türkiye’de uygulanmaya başlamasının grubun Türkiye pazarına verdiği önemin bir göstergesi olduğunu belirterek şunları söyledi: "Tüketici beklentileri sürekli değişiyor. Biz de Shell olarak her 10 yılda bir akaryakıt istasyonlarımızda yeni görsel kimlik uyguluyoruz. Shell olarak, gelişen teknoloji ve müşteri istekleri doğrultusunda yenilenmesi gerektiğini düşündüğümüz istasyonlarımızı mevcut koşullara adapte edebilmek için bir dizi yenilik yaptık."
Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı