Yeni dağıtım ağı ve satın almalarla büyüyecek

Hürriyet Haber
12.05.2017 - 18:03 | Son Güncelleme:

İnşaat ve otomotiv sektöründe profesyonellerin işini kolaylaştıran birçok ürünün mucidi olan ABD’li el aletleri ve elektrikli el aletleri devi Stanley Black & Decker, Türkiye’deki yatırımlarını artırıyor. Bu yıl 25 milyon dolar yatırım yapacak firma, yeni satış modeli ve kendi dağıtım ağıyla pazara giriyor.

Hem organik hem de satın almalarla büyüme hedefi koyan Stanley Black & Decker, Türkiye’de pazara sunduğu ilklerle de sektörde devrim yaratacak.Marka orta ve uzun vadede Türkiye’yi üretim üssü haline getirmeyi de hedefliyor.

ABD’li el aletleri, elektrikli el aletleri devi Stanley Black & Decker, inşaat ve endüstride yaşanan hareketlilik ile Türkiye’deki yatırımlarına hız verdi. Şirket, sektörde yaşanan olumlu gelişmeleri takiben Türkiye’deki satış ve dağıtım modelinde değişikliğe giderek yatırımlarını artırma kararı aldı. Her yıl dünyanın etrafını 5 kez saracak kadar metre satan, yeni üretilen otomobillerin yüzde 90’ında kullanılan bağlantı ekipmanlarının yaratıcısı marka, daha önce distribütörlük kanalıyla girdiği Türkiye pazarında artık kendi dağıtım ağı ve bayi modeliyle büyüyecek. 2013-2016 yılları Türkiye’deki kurulum sürecini tamamlayan şirket, 2017 yatırım hedefini 25 milyon dolar olarak belirledi. Yaklaşık yarım milyon dolara yakın pazar hacmine sahip Türkiye’de, Stanley Black & Decker, önümüzdeki dönemde satın alma stratejisiyle büyümeyi planlıyor.

“SATIN ALMALARLA TÜRKİYE’DE BÜYÜYECEĞİZ”
Stanley Black & Decker Türkiye Genel Müdürü Burak Altınoluk “Uzun yıllardır faaliyet gösterdiğimiz Türkiye pazarında 10’dan fazla markayı satış kanallarımızla Türk tüketicisiyle buluşturuyoruz, Türkiye pazarı bizim için çok önemli, Türkiye’yi gelişen pazarlar içinde global anlamda öncelikli ülkelerden biri olarak konumlandırıyoruz, kısa ve orta vadede kayda değer yatırımlarla bu dinamik pazarda rakiplerimizi geride bırakarak ilk sıraya yerleşmeyi hedefliyoruz” diye konuştu. Altınoluk, yeni yapılanma ile küresel çaptaki pazar liderliğini Türkiye’de de gerçekleştirme konusunda önemli bir kilometre taşı eklediklerini kaydetti.

HEDEF TÜRKİYE’Yİ ÜRETİM ÜSSÜ HALİNE GETİRMEK
Altınoluk ayrıca Türkiye’yi bölge coğrafyasında üretim üssü haline getirmeyi planladıklarını da kaydederek ‘Şu anda Türkiye’de bir üretim tesisimiz bulunmuyor. Ancak büyük bir potansiyel bulunuyor. Hedefimiz Türkiye’yi, inşaat el aletleri, elektrikli el aletleri alanında Orta ve Doğu Avrupa ile Kuzey Afrika bölgelerinin üretim üssü haline de getirmek” diye konuştu. Stanley Black & Decker Türkiye Ticari Müdürü Osman Özdoğan ise şöyle konuştu: “Tüm kanallarda son kullanıcılara daha fazla odaklanmamıza yardımcı olacak bu değişim sayesinde pazara sunduğumuz DEWALT, BLACK+DECKER ve STANLEY başta olmak üzere 20’den fazla markamızla geniş bir ürün gamında ve üstün servis anlayışıyla yolumuza devam ediyor olacağız”

 

 

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı