Yemek Boğaz’da eğlence Mardin’de

Hürriyet Haber
06.12.2014 - 01:51 | Son Güncelleme:

GEÇEN yıl yaklaşık 100 bin kişiye seyahat ettiren Duru Group, şirketlere sundukları hizmetleri farklı boyutlara taşıdı. Genel Müdür Ceylan Duru Can, “Firmayı, sadece toplantısını yaptırıp göndermiyoruz. Mardin’e sıra gecesine de götürüyoruz” dedi.

1961’de Selim Duru tarafından kurulan Duru Turizm, artık 3. jenerasyona emanet. Sektörün ilk turizm firmalarından olan Duru Turizm’in başında Ceylan Duru Can ve Gonca Duru bulunuyor. İlk olarak izci öğrencileri gezdirerek sektöre adım atan firma, sadece seyahat alanında değil, güzellik yarışmalarından, doktor kongrelerine kadar birçok etkinliğe imza attı. Duru Turizm’i, torunlar Ceylan ve Gonca Duru devralınca hizmet alanları da genişledi. 6 ayda bir dönüşümlü olarak genel müdürlük görevini yürüten iki kız kardeşin yönetimindeki şirket, faaliyetlerine Duru Group olarak devam ediyor.

KİŞİYE ÖZEL HİZMET

Bünyelerine Duruincentives ve 1961 Duru Creative Events’i katarak her türlü kurumsal organizasyon ve etkinlik alanında da sınırları zorlamaya karar verdiklerini ifade eden Gonca Duru, “Duru Group bünyesinde Duru Turizm ile kişiye özel her türlü otel rezervasyonu, deniz, hava ve karayolu ile yapılabilecek tüm uçuş ve transfer hizmetleri, ve diğer tüm concierge hizmetlerini müşterilerimize sunuyoruz. Duruincentives ile toplantı, kongre yönetimi, kurumsal firmaların motivasyon ve performans arttırma konularında hizmet veriyoruz. 1961 Duru Creative Events olarak ürün ve marka ihtiyaçlarına yönelik proje bazlı dönemsel ya da senelik pazarlama fikirleri sunuyor ve uyguluyoruz” dedi.

SENE SONU HEDEFİ YOK

Yaptıkları hiçbir organizasyonda katılımcıların toplantılarını yapıp gitmelerine izin vermediklerini ifade eden Ceylan Duru Can, “Organizasyonları toplantı formatından çıkarıyoruz. Şirketlere, ‘Gelin toplantınızı İstanbul’da yapın. Boğazda güzel bir akşam yemeği ayarlayalım. Ertesi gün sizi Mardin’e götürelim. Orada bir sıra gecesi yapalım’ diyoruz. Buraya gelen herkese bir ‘deneyim’ katmaya çalışıyoruz. Bunların dışında toplantı için gelenlerin akıllarından ‘sene sonu hedeflerini’ ya da günlük sıkıntılarını unutturacak organizasyonlar düzenliyoruz. Abant gölü kenarında nefes egzersizi dahi yaptırabiliyoruz. Türkiye’de yaşayanlar nelerden zevk alıyorsa onu yaptırmaya çalışıyoruz. Hasankeyf’e karşı ince belli bardakla çay içmelerini bile sağlıyoruz” diye konuştu.

100 bin kişiye dünyayı gezdirdi


Yemek Boğaz’da eğlence Mardin’de

2013’te yüzde 100 lük büyüme sağlayarak yurtiçi ve yurtdışında 100 binin üzerinde kişinin seyahat organizasyonuna imza attıklarını dile getiren Gonca Duru, “2014’te yüzde 30 büyüme hedefine ulaştık. Paket turlarda en çok uzak bölgeler tercih edildi. Amerika, Afrika ve Uzakdoğu ağırlıktaydı. Kişiye özel seyahate daha çok yatırım yaparak bireylerin balayı organizasyonundan, en lüks safari veya konsere ulaşmalarını hedefliyoruz. Organizasyonlar ve paket turlar şirkette yarı yarıya paya sahip” ifadelerini kullandı.

Türkiye’de ‘gizli lüks’

TÜRKİYE’ye daha çok para harcayan üst düzey insanları çektiklerini ifade eden Ceylan Duru Can, “İstanbul AVM’leri, otelleri ve gece hayatıyla çok önemli bir marka. Yurtiçi ve yurtdışı birçok global marka bayi toplantılarını, gala gecelerini İstanbul’da düzenliyor” dedi. Gonca Duru ise şunları söyledi: “Türkiye İstanbul’dan ibaret değil. Ülkede çok ciddi bir lüks hizmet var. Butik ve gizli kalan kısmı ortaya çıkarmalıyız. Bu sayede çok büyük firmaların 20 tane ülke direktörünü birden burada ağırlayabiliriz.”

Türkler daha çok seyahat etmeli

GEÇMİŞ yıllarda yurtdışında Türkiye denilince kimse nerede olduğunu bile bilmezken şu anda en önemli stil ve turizm dergilerinde gidilmesi gereken destinasyonlar arasında ilk 3’e giren ülkeler arasına girmeyi başardığını belirten Gonca Duru, “Ülkemizi daha da güzel tanıtmak için turiste verilen hizmeti hep en üst seviyeye taşımaya çalışmalı ve kalitemizden ödün vermemeliyiz. Türk insanının ülkesine sahip çıkıp, kültür ve vizyonunu arttırması, çevresini koruması ve her daim ülkemiz gibi kendini geliştirmesi gerekir. Türk insanı daha çok seyahat edip daha çok kültür tanımalı, her yaşadığı deneyim ile kendini daha çok geliştirebilir” dedi.

Turizmde 360 derecede iletişim gerekiyor

DÜNYADA turizm alanında yapılan her türlü teknolojik gelişmeyi yurtdışı fuarlarına aktif olarak katıldıklarını söyleyen Ceylan Duru Can, “Duru.com.tr sitesini her sene yenileyerek online satışa çok daha fazla yatırım yapıyoruz. Şu an satışlarımızın yüzde 20’si
duru.com.tr sitesinden geliyor. Tanıtımda ise sadece online mecralar yeterli olmuyor. Firmamızı ve yaptıklarımızı müşterilerimize anlatmak
için 360 derece bir iletişim olması gerekiyor. Hürriyet
bu anlamda bizim için en önemli kurum konumunda” ifadelerini kullandı.

Etiketler:


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı