Ana Sayfa
Son dakika :
Haber
Yaşam
İlanlar
İnteraktif
Arşiv
10 Şubat 2012 Cuma 07:39

 ADnet  
Reklam için
Hürriyet Anasayfa > Tüm Sağlık Haberleri

Kız çocuğu istiyorsanız muz yemeyin

Paylaş Benimsayfam'da Paylaş
Facebook'ta Paylaş Twitter'da Paylaş
12 Eylül 2010
Kız çocuğu istiyorsanız muz yemeyin
Hollanda’daki Maastricht Üniversitesi’nde yapılan bir araştırmaya göre, kız çocuk sahibi olmak isteyen annelerin “tuzlu” yiyeceklerden ve “muz” dan uzak durmaları gerekiyor.

Daha önce yapılan araştırmalara göre sodyum ve potasyum zengini yiyeceklerin yenmesi gerekiyordu. Son araştırmalar kalsiyum ve magnezyum içerikli yiyeceklerin kız çocuk sahibi olmada daha etkili olduğunu gösterdi.

Kız isteyen anne adayları kalsiyum içerikli besinler yemeli. Bu besinler şöyle:

Yoğurt
Peynir
Ispanak
Badem
Brokoli
Portakal
Somon balığı
Yulaf ezmesi
Kaju fıstığı
Fasulye
Buğday gevreği

Bilim insanları, babanın yediklerinin çocuğun cinsiyetini belirlemede herhangi bir etkisinin olmadığını da savundu.



  Yorum Sayısı 2 / 2     Yorumlarınızı yazmak için tıklayın >>
Bu haberin diğer yorumları
tatli cadi 06/09/2010 - 20:38
Cok guldum,babanin cinsiyet uzerinde bir etkisi yokmus.....dunyayaya getirirken yok,buturken yok eeeee nezaman var:)))))
Çok İyi %20 İyi %19 Normal %19 Kötü %19 Beğenmedim %22
hilal gültekin 06/09/2010 - 17:52
ben bu düşünceye katılmıyorum.yanlış bir düşünce.ben 8,5 aylık hamileyim ,ve hamileliğim boyunca günde bir adet muz yedim.ve kızısmetse kızım olacak.bu durumda tezi çürütmüş oluyorum.
Çok İyi %20 İyi %20 Normal %19 Kötü %19 Beğenmedim %19
Bu haberin diğer yorumcuları
YORUM ANALİZ
Bu sayfalarda yer alan okur yorumları kişilerin kendi görüşleridir. Yazılanlardan Hürriyet veya hurriyet.com.tr sorumlu tutulamaz.
  Yorum Sayısı 2 / 2     Yorumlarınızı yazmak için tıklayın >>
Bu haberin diğer yorumları
Diğer Haberler
Tüm Haberler
  Hürriyet Kurumsal Hürriyet USA Hürriyet Avrupa Hürriyet Emlak Yenibiris.com Hürriyet Aile Hürriyet Oto İddaa Avrupa Birliği DYH