Yapı Kredi Sigorta'dan tek nokta hizmeti

Hürriyet Haber
09 Temmuz 2001 - 01:55Son Güncelleme : 09 Temmuz 2001 - 01:55

Yapı Kredi Sigorta Müşteri Hizmetleri Merkezi tek noktadan geniş kapsamlı hizmet vermeye başladı. 1 Temmuz'da hizmete giren Müşteri İlişkileri, fiyat verme ve genel bilgileri yüzyüze görüşerek sağlayacağı gibi, telefonla verilen diğer hizmetleri de kapsıyor. Bu proje için geniş kapsamlı teknolojik yatırım yapan Yapı Kredi Sigorta yetkilileri, amaçlarının birden fazla departmanda işi olan acente ve sigortalıların tek noktada her türlü işlemlerini yaptırarak zaman ve kaynak tasarrufu sağlamak ve müşteri memnuniyetini artırmak olduğunu belirttiler.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı