« Hürriyet.com.tr
MENÜ

Yalanlamayı yalanladılar!

Sabah Gazetesi, Türk basın tarihinde bir ilke imza atıp, kendilerinin yayımladığı bir haberi yalanlayan Fenerbahçe Kulübü’nü yalanladı.

Hürriyet Haber
SON GÜNCELLEME

Bu ilginç olay şöyle gerçekleşti:
Sabah Gazetesi, pazar günü, “Emre maçta, kankalar barda!” başlığıyla verdiği fotoğrafsız haberde, Kasımpaşa maçının oynandığı gece Kazım ile Santos’un, Beyoğlu’nda eğlendiklerini yazdı.
Fenerbahçe Kulübü aynı gün bir duyuru yayınlayıp, “Kazım ve Santos’un maç sırasında bir gece kulübünde olduklarını iddia eden haber hayal ürünüdür” dedi. Sabah da bunun üzerine dünkü sayısında, “Bu yalanlamaya itibar etmeyin!” başlığıyla fotoğraflı bir haber yayımlayıp, şöyle dedi:
“Haberimizin doğruluğunu, bu kez de futbolcuların o gece Beyoğlu’nda çekilmiş fotoğraflarıyla yayınlayarak göstermek zorunda kaldık. Kazım ile Santos’un cumartesi gecesi Beyoğlu’ndaki 360 adlı barda saat 22:30 ile 00:30 saatleri arasında bol bol eğlendiği tamamen gerçektir. Okurlarımızdan Fenerbahçe resmi sitesinin bu tarz yalanlamalarına önem vermemesini rica ederiz.”

 


Bunları da Beğenebilirsiniz
İlişkili Haberler