MANİSA HABERLERİ

Vatandaş Yunusemre’den Memnun

IHA
09.08.2015 - 12:41Son Güncelleme :

YUNUSEMRE BELEDİYE BAŞKANI DOÇ. DR. MEHMET ÇERÇİ HER FIRSATTA VATANDAŞIN ARASINDA YER ALARAK, VATANDAŞIN SORUNLARINA ÇÖZÜM ÜRETİYOR

IHA

Yunusemre Belediyesi Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yürütülen Memnuniyet ve Beklenti Anketi çalışmaları sonlandırıldı. Anket verilerinin değerlendirilmesinin ardından henüz bir buçuk yıllık belediye olmasına rağmen, vatandaşların Yunusemre Belediyesi’nin çalışmalarından memnun oldukları görüldü.
Yunusemre Belediyesi’nin göreve gelmesinin üzerinden henüz bir buçuk yıl gibi kısa bir süre geçmesine rağmen, yapılan çalışmalardan vatandaşların haberdar olup olmadıkları, gerçekleştirilen ve gerçekleştirilecek olan projelerden memnuniyet oranları yapılan anketle değerlendirildi.
VERİ SONUÇLARI MEMNUN EDİCİ
Yunusemre Belediye Başkanı Dr. Mehmet Çerçi’nin talimatlarıyla Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürlüğü tarafından yürütülen anket çalışması Forum Magnesia Alışveriş Merkezi’nde kurulan stantta gerçekleştirildi. Anketin sona ermesinin ardından elde edilen verilerle ilgili açıklama yapan Basın Yayın ve Halkla İlişkiler Müdürü Kenan Akdemir, yeni kurulmuş bir belediye olarak elde edilen verilerin memnun edici olduğunun altını çizdi. Akdemir, “Yaptığımız Memnuniyet ve Beklenti Anketi’nin sonuçlarını değerlendirdik. Ortalama Yüzde 60 memnuniyet oranı var. Vatandaşlarımızın memnuniyet ve beklentilerini alabilmek, halkımıza daha iyi ve kaliteli hizmet sunabilmek amacıyla bu anketi gerçekleştirdik. Bu çalışmamızı belirli periyotlar halinde tekrar edeceğiz. Halkımızın istek ve memnuniyetleri bizim için her zaman birinci sırada yer alacaktır.” dedi.
ANKETTE YER ALAN SORULAR
Yapılan ankette vatandaşlara, ‘Yol Hizmetlerini Yeterli Buluyor musunuz?’, ‘Kaldırım Çalışmalarından Memnun musunuz?’, ‘Belediyemizin İmar ve Şehircilik Müdürlüğü Hizmetlerinden Memnun musunuz?’, ‘Ramazan Ayında Belediyemiz Tarafından Yürütülen Faaliyetlerden Memnun musunuz?’, ‘Belediyemizin Uncubozköy ve Yeni Mahallede Faaliyete Geçen Hanımlar Lokalinden Memnun musunuz?’, ‘Belediyemizin Pazar Yeri Hizmetlerinden Memnun musunuz?’, ‘Nikah ve Evlendirme Hizmetlerinden Memnun musunuz?’, ‘Belediye Etkinliklerinin Duyurulmasından ve Bilgilendirilmesinden (Billboard, Afiş, El İlanı) Memnun musunuz?’, ‘Belediye Sosyal Yardım İş ve İşlemlerinden Memnun musunuz?’, ‘Belediye Emlak ve Tahsilat Servisinde Verilen Hizmetlerden Memnun musunuz?’, ‘Evsel Atıklarınızın Zamanında Alınmasından Memnun musunuz?’, Cadde ve Sokaklarınızın Temizliğinden Memnun musunuz?’, ‘Parklardaki Ağaçlandırma Hizmetlerinden Memnun musunuz?’, ‘Parklardaki Oyun Gruplarından ve Spor Aletlerinden Memnun musunuz?’, ‘Parkların Bakım Onarımından, Çiçek Seçimi ve Uygulamasından Memnun musunuz?’, ‘Belediyemizin Kentsel Uygulama ve Projeleri Hizmetlerinden Memnun musunuz?’, ‘Yunusemre’ye TOKİ Konutlarının Yapılmasından Memnun musunuz?’, ‘İlçemiz Görüntü Kirliliği (Tabela, Çevre Atıkları) Önlenmesinden Memnun musunuz?’, ‘Belediye Personelinin Sizinle İletişiminden, Tutum Davranışlarından Memnun musunuz?’, ‘Şikayetin Giderilmesinden Memnun musunuz?’ soruları yöneltilmişti.

Etiketler:

Yasal Bilgilendirme

Manisa haberleri Hürriyet yerel haberler sayfasında. Haber ajanslarının Manisa ilinden Vatandaş Yunusemre’den Memnun hakkında ilettiği tüm haberler hurriyet.com.tr farkı ile sizlere ulaştırılıyor. Bu haber ilk olarak 09 Ağustos 2015 tarihinde saat 12 41’de yayınlandı. Son dakika gelişmesi oldukça Vatandaş Yunusemre’den Memnun haberi güncellenecektir.

    MANİSA NAMAZ VAKİTLERİ
    19 Kasım 2017, Pazar
    • İmsak
      06:08
    • Guneş
      07:49
    • Öğle
      13:06
    • İkindi
      15:45
    • Akşam
      18:03
    • Yatsı
      19:32
    Diğer iller için Namaz Vakitleri »
    Sayfa Başı