Güncelleme Tarihi:
KAYSERİ, (DHA) - BÜYÜKŞEHİR Belediyesi Otobüs İşletme Müdürlüğü'nde bir yıl önce uygulamaya giren 'Ulaşımda Memnuniyet Projesinde' katılımcılara sertifika verildi.
Büyükşehir Belediyesi Otobüs İşletme Şube Müdürlüğü bünyesinde araç takip sistemi kullanımı, farklı kanallarla gelen dilekçelerin takibinin sağlanması ve telefonla gelen şikayetlerin karşılanması amacıyla bir yıl önce hayata geçirilen projeyle ,çağrı merkezi etkin bir şekilde kullanılmaya başlandı. Oluşturulan çağrı merkezi kısa sürede pek çok şikayetin tespit edilerek giderilmesini sağladı. Projenin birinci yılında sertifika töreni yapıldı. Törende konuşan Ulaşım, Planlama ve Raylı Sistem Daire Başkanı Ferhat Bingöl, geçmişte günlük 2 bin 400 civarında gelen istek ve şikayetlerin 200'lere kadar indiğini belirtti. Ferhat Bingöl, "Bu yıl içinde hedefimiz minimum seviyede yolcu şikayeti ve memnuniyetin artmasıdır" diye konuştu. Konuşmaların ardından projede çalışan personele sertifikaları verildi.
FOTOLU