‘Ucuz reklam etkinlik sağlamaz’

Hürriyet Haber
17.10.2003 - 20:25 | Son Güncelleme: 17.10.2003 - 20:25

Kanal D, 10’uncu kuruluş yıldönümü kutlamalarına sektörel bir etkinlikle başladı. 'Avrupa'da ve Türkiye'de Televizyon Yayıncılığının ve Reklamcılığının Bugünü ve Yarını' adı verilen sempozyumda sektörün önde gelen isimleri bir araya geldi.

Kanal D, 10’uncu Kuruluş Yıldönümü etkinlikleri çerçevesinde 'Avrupa'da ve Türkiye'de Televizyon Yayıncılığının ve Reklamcılığının Bugünü ve Yarını' konulu bir sempozyum düzenledi. Hilton Convention Center'da geçtiğimiz hafta gerçekleştirilen sempozyum, Kanal D İcra Kurulu Başkan Yardımcısı Arzuhan Yalçındağ'ın açılış konuşmasıyla başladı.

Konuşmasına Türkiye'deki televizyon yayıncılığı ve reklamcılığı ile Avrupa'daki televizyon yayıncılığı ve reklamcılığını değerlendirerek başlayan Yalçındağ, ‘‘Türk televizyonları, özel televizyonların yayına başlamasıyla oluşan yoğun rekabet ortamıyla birlikte, Avrupa'nın birçok ülkesinden çok daha başarılı ve dinamik hale geldi. Ancak aynı şeyleri reklam sektörü için söyleyemiyoruz. Reklam veren, artık reklamın bir harcama kalemi yatırımı olduğu bilincine varmalı ve ucuz reklam kullanmanın ilk bakışta maliyet açısından avantaj gibi görünse bile etkinlik açısından dezavantaj olduğunu unutmamalıdır‘‘ şeklinde konuştu.

Tüm olumsuzluklara ve yaşanan krizlere rağmen, televizyon dünyasında çok parlak ve verimli günlerin yaşanabileceğini vurgulayan Yalçındağ, konuşmasında, AB'ye giriş sürecinde medya kuruluşlarına düşen görevlere de değindi. Yalçındağ, 10’uncu yılına girerken Kanal D'nin bu sürece, Türk kadınının AB ile bütünleşme özlemini içeren ve Avrupa televizyonlarında yayınlanması hedeflenen bir film hazırlayarak katkıda bulunmayı düşündüklerini söyledi.

Sempozyuma Kanal D Genel Müdürü Murat Saygı, Televizyon Yayıncıları Derneği Başkanı Nuri Çolakoğlu, Birmaş Genel Müdürü Zühtü Sezer, EGTA (Avrupa Televizyon Reklamları Topluluğu) Yönetim Kurulu Başkanı Dr. Walter Neuhauser, EGTA Genel Sekreteri Michael Gregorie, Reklamverenler Derneği Başkanı ve Unilever Marka Müdürü Dilek Erkey, Saatchi&Saatchi Yönetim Kurul Başkanı Yiğit Şardan ve Mind Share Tüketici Araştırmaları Başkanı Sheila Byfield gibi sektörün öncü isimleri katıldı.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı