Ucuz değil, geniş kapsamlı sigorta

Hürriyet Haber
18 Şubat 2000 - 00:00Son Güncelleme : 18 Şubat 2000 - 00:01

AKSİGORTA Genel Müdür Yardımcısı Yeliz Dalaş, pazardaki eğilimin en ucuz ürünü değil ihtiyaçları eksiksiz olarak karşılayan en kapsamlı ürünleri tercih etmek yönünde olduğunu söyledi.

Yeni ürünlerin geniş kapsamlı ve peşin ödemeyi teşvik edecek şekilde oluşturulması gerektiğini belirten Dalaş, düşük enflasyon ortamında öne çıkması gereken ürün stratejisi konusunda beklentilerini şöyle özetledi:

‘‘Enflasyonun düştüğü ortamda, şirketlerin ürün politikalarını da gözden geçirmeleri gerekecek. Günümüzde kaliteli hizmet ve kapsamlı ürünlerin önemi ortaya çıkıyor. Sigorta ve tüketici bilincinin de artması ile belirli bir sigorta müşterisinin artık en ucuz ürün değil, kendi ihtiyaçlarını tam karşılayan poliçeyi ve bu poliçeyi aldığı şirketin mali gücünü de göz önüne alarak tercihlerini yaptıkları görülüyor.

Birçok sigorta çeşidini kapsayan, isteğe bağlı teminatları otomatik olarak bir araya getiren, bireylere yönelik konut ve araç sigortaları ile orta ölçekle işyeri ürünleri piyasadan daha fazla pay alacak.’’

Tüketicilerin gelişen sorumluluk bilinci ile birlikte, son yıllarda mesleki ve ürün sorumluluk sigortalarında artan bir talep gözlediklerini belirten Dalaş, ‘‘Hastane sorumluluk sigortası ve Mali Müşavirler Sorumluluk Sigortası gibi ürünlerde talep artışı dikkat çekicidir’’ dedi.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı