TURQUALITY'de marka sayısı 61 oldu

Hürriyet Haber
11 Ekim 2008 - 12:14Son Güncelleme : 11 Ekim 2008 - 12:14

Doğtaş, Finlux, Bürotime ve Yünsa;nın da girmesiyle birlikte TURQUALITY® Destek Programındaki marka sayısı 61'e yükseldi.

Yapılan açıklamada, devlet destekli markalaşma programı TURQUALITY®'ye her biri sektörünün önde gelen markası olan Doğtaş, Finlux, Bürotime ve Yünsa'nın da girdiği belirtildi.

Firmalara global markalaşma süreçlerinde finansal desteğin yanında, eğitim ve stratejik danışmanlığın da verildiği destek programındaki marka sayısı 61'e yükselmiş oldu.

Açıklamada, harcamalarının yüzde 50;si, üst limit olmaksızın 5 yıl boyunca desteklenecek Doğtaş, Finlux, Bürotime ve Yünsa'nın üretimden pazarlamaya, satıştan satış sonrası hizmetlere kadar bütün süreçleri kapsayan finansal desteğin sağlanacağı program çerçevesinde global bir marka olma yolunda daha rahat ve güçlü adımlarla ilerleyeceği kaydedildi.

Doğtaş, Finlux, Bürotime ve Yünsa'nın, TURQUALITY® programından alacakları destek ile, yurt dışında marka bilinirliğini artırarak pazar payını yükseltmeyi, böylece markaları ile yurt dışı satışları içindeki markalı ürün satış cirosunu büyütmeyi hedefledikleri duyuruldu.

TURQUALITY® BÜYÜYOR

Pilot sektör olarak seçilen ekstil ve hazır giyim sektörüyle 2004 yılında yola çıkan TURQUALITY®, 2006 sonu itibarıyla tüm sektörlere açılarak desteklediği şirket sayısıyla birlikte sektör sayısını da artırdı. Bugün itibariyle TURQUALITY® kapsamında; tekstil ve hazır giyim, kimya, makine, elektronik, gıda, toprak ürünleri, kuyum/mücevher ve otomotiv sektörlerinde faaliyet gösteren 61 marka destek alıyor.

“10 yılda 10 dünya markası" vizyonuyla güçlü global Türk markaları geliştirerek Türkiye;nin ihracatını artırmayı ve geliştirilen Türk markaları eliyle Türkiye;nin imajını güçlendirmeyi hedefleyen TURQUALITY®, desteklediği her firma için ayrı ayrı markalaşma yol haritaları çıkarıyor.

Yol haritasıyla birlikte en doğru stratejiyi belirledikten sonra destek kapsamındaki firmalara, kurumsal, operasyonel ve beşeri altyapılarını geliştirmeleri yönünde hem finansal, hem de finansal olmayan yatırım niteliğinde destekler sunuluyor.

TURQUALITY®;nin firmalara sağladığı destekler arasında patent, faydalı model, endüstriyel tasarım ve marka tescili harcamaları, sertifikasyon harcamaları, moda-endüstriyel ürün tasarımcısı giderleri, tanıtım, reklam ve pazarlama faaliyetleri, yurt dışı birimlere (Mağaza, Showroom, ofis, depo) ilişkin kira ve dekorasyon giderleri, her türlü danışmanlık (stratejik, operasyonel, organizasyonel, teknolojik) giderleri gibi birçok destek kalemi yer alıyor.
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı