Türkler, seyahatte on-line rezervasyonu sevdi

Şebnem ARAT
11.11.2009 - 00:00 | Son Güncelleme:

Seyahat ve turizm endüstrisi için bilgi teknolojisi, dağıtım ve e-ticaret alanlarında çözümler sunan, internet üzerinden seyahatler için on-line (e-Power) sistemlerin altyapısını kuran Amadeus, Türkiye’de hizmet verdiği kişi sayısını 8 yılda 180’den 480 bine çıkardı.

CESE Roadshow’nu (Bölgesel Paylaşım Toplantısı) İstanbul’da yapan Amadeus’un, Türkiye’de 15’inci yılını kutladığını belirten Amadeus Orta-Doğu-Güney Avrupa Pazarları Direktörü Juan Antonio Carrasco, 76 ülkede 125 değişik pazara hizmet verdiklerini belirterek, şunları söyledi: “Dünya genelinde 101 bin seyahat acentesi ve 34 bin 800 havayolu satış ofisi yılda 250 milyondan fazla rezervasyon yapıyor. Turizm endüstrisinin üyeleri üreticiler, turizm hizmetleri tüketicileri, hava yolları, oteller, araç kiralama firmaları, demir yolları, gemi ve feribot şirketleri, sigorta sağlayıcıları, seyahat acenteleri ve tur operatörlerinin yanında kurumlar ve seyahat eden herkes Amadeus’un müşterisi. Rezervasyonların 4’te 1’i internetten gerçekleşiyor. Dünyada 1 milyondan fazla kullanıcı bizim teknolojimizi kullanıyor. 3 binden fazla kişiye de teknoloji alanında istihdam sağlıyoruz. Türkiye’de de büyük bir potansiyel var, çünkü genç bir nüfusa sahip.”
Artık insanların on-line seyahat acentelerinin olduğunu ve internetle birlikte seyahat acentesine kendisinin karar verdiğini belirten Amadeus Türkiye Genel Müdürü Nil Canal,  “2001’de 180 rezervasyon alırken 2009’da 480 bin rezervasyona ulaştık” dedi.
Etiketler:


EN ÇOK OKUNANLAR

    Sayfa Başı