Türkiye’nin performansı artacak

Hürriyet Haber
06.04.2016 - 23:24 | Son Güncelleme:

Geçen yıl Indesit’i satın alarak Türkiye pazarına giren Whirlpool, Hotpoint markasıyla büyüyecek. Şirket 3 yılda mağaza sayısını 500’den 800’e çıkarmayı, Manisa’daki fabrikanın da kapasitesini artırmayı planlıyor.

Bu yıl ürün yelpazesini genişletecek firma, lahmacun pişiren mikrodalga fırından en sessiz çamaşır makinesine kadar yeni ürünleri pazara sunacak.
Antalya’da bayilerle bir araya gelen Whirlpool Corporation Başkan Yardımcısı Juan Carlos Puente, Türkiye’nin bulunduğu coğrafyada sahip olduğu potansiyelle öne çıktığını ifade ederek, “Whirlpool kültüründen getirdiklerimizi, Indesit kültürü ile harmanlayarak liderliğimizi devam ettirecek ve işi zenginleştirecek yeni bir şirket kültürü oluşturmayı hedefledik. Bu coğrafyada Türkiye’yi daha yüksek performanslı ülkelerden biri haline getirmek istiyoruz. Türkiye için 5 yıllık planımız var. Bu plan içinde kısa vadade tüm yatırım ve planlarımız Hotpoint üzerine. Hotpoint markasını daha da büyüteceğiz. Uzun vadede Whirpool’u da eklemeyi düşünüyoruz“ dedi.

FABRİKA BÜYÜYECEK

Juan Carlos Puente, Manisa’daki fabrikalarının şirket için çok önemli olduğunu belirterek, “Türkiye çok stratejik bir pazar. O yüzden Türkiye’de üretim yapmaya önem veriyoruz. İhracat ve Türkiye’deki satış için de kapasitemizi artırmak ve yeni üretim hatları eklemek için Manisa’daki fabrikalara yatırım yapmaya devam edeceğiz” diye konuştu. 6 global markası bulunan şirketin Türkiye Ülke Direktörü Gabriele Esposito, “300 yeni Hotpoint mağazası yaklaşık 1000 kişilik istihdam yaratacak” dedi.

Etiketler: indesit


EN ÇOK OKUNAN HABERLER

    Sayfa Başı