Türk Telekom Selfy markasıyla gençlere yönelik yeni bir başlangıç yapıyor

Güncelleme Tarihi:

Türk Telekom Selfy markasıyla gençlere yönelik yeni bir başlangıç yapıyor
Oluşturulma Tarihi: Eylül 23, 2016 13:45

Türk Telekom, yeni gençlik markası ‘Selfy’i gençlerin kullanımına sundu. Peki nedir Selfy?

Haberin Devamı

25 yaş ve altındaki gençlere özel sunulan Selfy, “Kuralları Sen Koy!” sloganıyla gençlere iletişim ve eğlencede yepyeni, kendi kurallarını kendilerinin koyabilecekleri bir dünyanın kapılarını açıyor.

‘Selfy’liler için iletişimde artık kendi kuralları, kendi tercihleri geçerli olacak. Selfy’liler, yepyeni Avatar Servisi ile bir ilki deneyimleyecek. Avatar ile mobil cihazlarındaki operatör isminin bulunduğu alana 15 karaktere kadar dilediklerini yazabilecekler.

Selfy’ye gelenler, kendi iletişim ve eğlence dünyalarını diledikleri gibi tasarlayabilecekler. Örneğin, eğer bir Selfy’li müzik dinlemeyi daha çok seviyorsa, onun iletişim dünyasının merkezinde Türk Telekom Müzik Premium fırsatları olacak. Gençler, internet erişimi olmadan diledikleri şarkıları çevrimdışı dinleyerek, müzik keyfine kesintisiz devam edebilecek. Ya da sinemasever bir Selfy’li Tivibu Go’nun sunduğu birbirinden farklı yerli ve yabancı sinema içeriklerinden, zaman ve mekandan bağımsız olarak Tivibu mobil uygulamaları üzerinden gönlünce faydalanabilecek.

25 yaş ve altındaki Türk Telekom bireysel faturalı veya faturasız hat kullanan tüm gençler, mobil hatlarından SELFY yazıp 4545’e kısa mesaj (SMS) göndererek, Selfy dünyasına ücretsiz üye olabilecek.

Türk Telekom Bireysel Pazarlama Genel Müdür Yardımcısı Hakan Dursun, Selfy’yi gençlerin istek ve beklentileri doğrultusunda geliştirdiklerini söyleyerek, onlara Selfy ile kendi yaşam tarzları ve zevklerine göre tasarlayabilecekleri ve hayatlarına renk katacak yepyeni bir dünyanın kapısını açtıklarını belirtti. 

Haberle ilgili daha fazlası:

BAKMADAN GEÇME!