Turistin yüzde 70’i filmini seyrettiği ülkeye gidiyor

Hürriyet Haber
21 Kasım 2009 - 00:00Son Güncelleme : 20 Kasım 2009 - 20:05

MARSİLYA Ticaret Odası Başkan Yardımcısı Louis Allocio, ASCAME’nin son dönemde Avrupa Birliği (AB) ile kurduğu yakın ilişkilere değinerek, AB’nin Akdeniz’i büyütmek için ortaya para koyduğunu belirtti. Allocio şu bilgileri verdi: “Bu anlamda iki ana program vardı. Biri Invest in Med. Bu, 12 milyon avroluk küçük bir program, ama çok büyük bir anlam taşıyor. Invest in Med, potansiyeli olan girişimlere destek veriyor. Diğer programın adı ENPI. Bu da 190 milyon avroluk bir program. ASCAME olarak geçen yıl Invest in Med’e destek verdik. Ortaya başarılı sonuçlar çıktı. ‘Movie Made’ bunlardan biri. Araştırmalara göre, turistlerin yüzde 70’i filmlerde gördükleri ülkeleri tercih ediyor. Fikir şu oldu; ne yaparız da insanları Akdeniz ülkelerine gitmeleri için daha duyarlı hale getiririz? Oluşturulan proje ile filmlerde Akdeniz şirketleri ve ülkeler yer alacak. Bir strateji çerçevesinde her ülke turizm promosyonunu yapabilecek.”
Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı