Tüketici tasarım istiyor

Hürriyet Haber
23.06.2013 - 00:00 | Son Güncelleme: 22.06.2013 - 23:56

KONUT sahibi olmak isteyenlere yönelik yapılan araştırmalar hakkında bilgi veren Nef Yönetim Kurulu Üyesi Erden Timur, “Artık tüketiciler evin iç tasarımına da önem veriyor. Günümüzün aktif vaktinin yüzde 70’ini ofis ve evlerde geçiriyoruz. Bugün herkes tasarıma daha fazla para veriyor. Bizler de bu anlamda dünyaca ünlü tasarımcı ve mimarlarla ulaşılabilir lüksü tüketicilerle buluşturuyoruz.İnşaat şirketlerinin aslında bir sosyoloji A.Ş. olması gerekiyor. Nef olarak sosyolojiyi çok iyi etüt ediyoruz” dedi.

DEĞİŞİM GEREKİYORDU

İnşaat sektörünün gelişmesi gerektiğinin altını çizen Erden Timur, şöyle konuştu: “60-80 yıl önceki pazarlama stratejileriyle evler satılıyor. Bu anlamda bu sektörün endüstriyelleşmesi gerekiyor. Üretim metotlarının gelişmesi gerekiyor. Örneğin 2+1, 3+1 100 yıldır var. Satış ve pazarlamada çok geleneksel satışlar yapılıyor. Binaların sadece dış cephesini ve lobisini tasarlamıyoruz. Kapı kolu da tasarlıyoruz, asansör tuşu da tasarlıyoruz. Dünyadaki 20 tane en çok bilinen endüstriyel tasarımcının 12’siyle çalışıyoruz.” Yaptıkları keşiflerle birlikte insanların hayallerini gerçeğe dönüştürdüklerini anlatan Timur, “Hiç bir projemizde gereksiz satış araçları yok. Buz pateni gibi. Kaç kişi buz pateni yapıyor ve bunun ne gerekliliği var. Bizim yaptığımız şey sinema, playstation odası, müzik odası gibi gayet ihtiyaç duyulan konular” dedi.

Dünya merkezlerinde projeler yapacak

NEF’in uzun vadedeki amacını da açıklayan Nef Yönetim Kurulu Üyesi Erden Timur, “Dünyanın bilinen metropollerinde projeler geliştirmek istiyoruz. İlk adımı New York’ta atmış olduk. Diğer ülkelerdeki proje geliştiricileriyle de görüşmelerimiz devam ediyor. Öte yandan yabancı yatırımcılar da Türkiye’ye gelmek istiyor” dedi.

Etiketler:


    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı