Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Tüketici Sorunları

    Hürriyet Haber
    10.12.2000 - 00:00 | Son Güncelleme:

    Buzdolabım bozuldu

    Yaklaşık 3,5 yıl önce Antalya'daki bir bayiden Siemens marka buzdolabı aldım. Buzdolabının 10 yıl garantili olduğu belirtildi. Satın aldığım dolabım yaklaşık üç ay önce arızalandı. Gelen yetkili servis buzdolabının iç kasa kısmında çaklaklar oluştuğunu belirterek, yenisiyle değiştirilmesi gerektiğini söyledi.

    Bunun üzerine ilgili firmanın bölge müdürlüğüne başvuruda bulundum. Bana 150 milyon lira tutarında katılım payı ödemem gerektiğini söylediler. Garanti kapsamında yer alan bir ürünün değiştirilmesi için neden bu ücret isteniyor?

    Yetkili diyor ki

    Siemens Servis Sorumlusu Sami Çoban, ‘‘Müşterimiz ile irtibata geçeceğiz. Buzdolabını bedelsiz olarak değiştireceğiz.’’ diye konuştu.

    Cevap verilmedi

    Mart 2000’de eşim Kadriye Candan adına satın aldığım ALCATEL marka cep telefonuni arıza nedeniyle, faturasının düzenleyicisi Büyükgebiz Telecom Ltd.Şti.'ye 27 Ekim'de teslim ettim. Bir sonraki görüşmemde telefonun deştirilmesi gerektiğini ve ALCATEL İzmir merkez servise gönderileceğini öğrendim. Firma yetkilileriyle görüştüğümde aldığım cevap hep ‘‘ALCATEL telefonu göndermedi’’ oldu. Bir ayı aşkın süredir mağdur durumdayız. Mustafa Candan

    Yetkili diyor ki

    Büyükgebiz Telekom Ltd.Şti. Teknik Servis Sorumlusu M.Ali Yol, ‘‘Müşterimiz ile irtibata geçeğiz. Telefonun satın alındığına dair faturayı ilgili firmaya göndereceğiz. Telefonunun değiştirilmesini sağlayacağız’’ dedi.

    TELEFON :

    0 242 340 38 38/1234

    Etiketler:
    

    EN ÇOK OKUNANLAR

      Sayfa Başı