Gündem Haberleri

GÜNDEM

    Tüketici Sorunları

    Hürriyet Haber
    07 Aralık 2000 - 00:00Son Güncelleme : 07 Aralık 2000 - 00:01

    Telefonum değiştirilmedi

    Yaklaşık iki ay önce Orsis Teleses A.Ş.'den Sony marka cep telefonu satın aldım. 15 gün sonra telefonum arızalandı. Söz konusu arıza garanti kapsamı dahilinde idi.

    CEVAP VERMEDİLER

    Telefonum tamire gönderildi. Tamirden gelen telefonumda yine aynı arıza meydana geldi. Firma yetkililerine telefonumu değiştirmek istediğimi belirttim ve mağazaya bıraktım. Ancak, talebime herhangi bir cevap verilmedi.

    Mansur Demirdelen

    Yetkili diyor ki

    Orsis Teleses A.Ş. Müşteri Temsilcisi Kamil Bağlı, ‘‘Üretici firma İstanbul'da bulunuyor. Biz yetkili satıcıyız. Müşterimizin talebi konusunda, ilgili firmadan yeni bir telefon talebinde bulunacağız’’ diye konuştu.

    TELEFON :

    0 242 340 38 38/1234

    Etiketler:
    

      EN ÇOK OKUNANLAR

        Sayfa Başı